برگزاری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان بوشهر 

همزمان با انتشار فراخوان بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ستاد برنامه‌ریزی و هماهنگی استانی این رویداد فرهنگی در کانون استان بوشهر تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، مسئول دبیرخانه استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در این نشست با اشاره به مهلت ثبت‌نام در مرحله‌ی استانی جشنواره از ۲۱ تا ۳۱  امرداد ۱۴۰۱ گفت: بخش «رقابتی» بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شامل:بخش قصه‌گویی ملی،بخش قصه‌گویی بین‌المللی، بخش قصه‌گویی آیینی‌سنتی، بخش قصه‌گویی زبان اشاره،بخش قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای (قصه زندگی من) و بخش پادکست قصه‌گویی خواهد بود. 

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همانند سال پیش با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خود گذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار خواهد شد. بخش «غیررقابتی» با عنوان «قصه‌گویی برگزیدگان» و بخش‌ «علمی» این رویداد فرهنگی در بخش‌های جستار، مقاله علمی، کتاب و پایان‌نامه/ رساله برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانندجهت اطلاعات بیشتر با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.
سمیه رسولی، رئیس ستاد استانی جشنواره از تمامی کودکان و نوجوانان، مربیان و معلمان، پدران و مادران، پدربزرگ ها و مادریزرگ ها و تمامی علاقمندان دعوت کرد تا در این جشنواره شرکت کنند. وی گفت استان بوشهر دارای گنجینه ای غنی از ادبیات فولکلور است که علاقمندان با استفاده از این منبع سرشار قصه های بومی و محلی  می‌توانند در این رویداد مهم فرهنگی شرکت کرده و نماینده استان بوشهر در این رقابت باشند.

ابلاغ احکام عوامل اجرایی ستاد استانی از سوی مدیرکل کانون و رئیس ستاد استانی جشنواره، پایان‌بخش این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =