کد خبر: 317055
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
بازدید 321
موکب فرهنگی هنری هیات قاسم بن الحسن برپا شد

موکب هیات قاسم بن الحسن با مشارکت وهم اندیشی اعضای فعال مراکز و بهره گیری از فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی جهت تبیین فرهنگ عاشورا و و بزرگداشت مقام قاسم بن الحسن علیه السلام برای کودکان و نوجوانان ،روز ششم محرم در مجتمع کانون پرورش فکری ونوجوانان استان قم برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم،موکب هیات قاسم بن الحسن با مشارکت وهم اندیشی اعضای فعال مراکز و بهره گیری از فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی جهت تبیین فرهنگ عاشورا و و بزرگداشت مقام قاسم بن الحسن علیه السلام برای کودکان و نوجوانان ،روز ششم محرم در مجتمع کانون پرورش فکری ونوجوانان استان قم برپا شد.

در این مراسم که با استقبال جمع کثیری از کودکان و نوجوانان قم همراه بود، برنامه‌های مفرحی با حضور اعضا و مربیان به اجرا درآمد.

همچنین در بخشی از این مراسم، محبوبه حسنی مربی فرهنگی به همراه اعضا نمایشنامه خوانی ایستاده برخاک را اجرا کردند که مورد استقبال کودکان و نوجوانان و  خانواده‌ها قرار گرفت.

محمد غفاری سرپرست کانون استان قم در حاشیه این مراسم، ضمن تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان هدف از برگزاری موکب قاسم بن الحسن را بزرگداشت مقام قاسم بن الحسن علیه السلام ، تقویت و پرورش حس دینی در اعضا، وتقویت فعالیت‌های‌گروهی  برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: این مراسم بعد دوسال  از دوران شیوع کرونا که برای کودکان ونوجوانان شرایط سختی را ایجاد کرد، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد.

وی تصریح کرد: این مراسم فعالیت‌های فرهنگی هنری از قبیل نمایشنامه خوانی، مقتل خوانی، شعرخوانی توسط اعضاوکاردستی ونقاشی وچاپ روی سربند کودکان و نوجوانان و خانواده ها در فضای باز و با استقبال بی نظیر کودکان و نوجوانان وخانواده ها اجرا شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =