ایستگاه نقاشی در کانون پرورش فکری شهرستان مشگین‌شهر برپا شد

ایستگاه نقاشی با عنوان «اولین نماز جمعه انقلاب در قاب نقاشی من» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، به مناسبت گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، طی برنامه‌ریزی و هماهنگی‌هایی که در شورای فرهنگ عمومی شهرستان صورت گرفت، ایستگاه نقاشی روز سه‌شنبه چهارم مردادماه، با همکاری شهرداری و شرکت بیش از شصت نفر از اعضای هنری در مرکز شماره‌ی دو کانون مشکین‌شهر برپا شد.

در این برنامه، مسوولان نهادها و اداره‌های شهرستان مشگین‌شهر پس از مراسم استقبال و خوشامدگویی که توسط آیسل نجف اوغلی عضو مرکز انجام شد، ضمن بازدید از فعالیت اعضا، با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخته و از تلاش مربیان و تاثیرگذاری فعالیت‌های کانون در راستای اهداف تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان و تربیت نسل آینده‌ساز کشور تشکر کردند.

نیلوفر صفروند، مربی‌مسوول مرکز شماره یک کانون مشگین‌شهر، با بیان اینکه برپایی ایستگاه نقاشی، دومین همکاری مشترک کانون با شهرداری در تابستان امسال است، تصریح کرد: اولین ایستگاه نقاشی در برنامه‌ی بزرگ «جشن غدیر»، با حمایت شهرداری در مجموعه‌ی گردشگری پل معلق مشگین‌شهر به صورت مشترک توسط مراکز یک و دو کانون این شهرستان اجرا شده بود.

شایان‌ذکر است در این برنامه که در حضور مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مشگین‌شهر، روسای ستاد اقامه نماز، دفتر امام‌جمعه، معاونت و روابط عمومی فرمانداری، بنیاد شهید و ایثارگران، فرماندهی نیروی انتظامی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار، معاون فرهنگی شهرداری و اعضای شورای اسلامی برگزار شد، با اهدای هدایای یادبود از تمام شرکت‌کنندگان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =