رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم از کانون استان کرمانشاه بازدید کرد/تاکید بر نقش حداکثری کانون در مجامع تربیتی

آیت‌الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم، روز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ از فعالیت‌های ویژه کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برای کودکان و نوجوانان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، آیت‌الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم، روز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ از فعالیت‌های ویژه کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان بازدید کرد.

بر همین اساس، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با همراهی محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه، از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون، فعالیت‌های کتابخانه‌های سیارروستایی، مجموعه بیابازی، و... بازدید به عمل آورد.

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه، گزارشی از برنامه‌های اجراشده در حوزه‌های مختلف فرهنگی برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی را برای عضو شورای انقلاب فرهنگی کشور تشریح کرد.

در بخشی از این دیدار، اعضای گروه سرود سلام فرمانده به زبان کُردی نیز به اجرای برنامه پرداختند، که این برنامه با استقبال نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری روبه‌رو شد.

آیت‌الله محمدی عراقی، در این دیدار، طی سخنانی، ضمن تمجید از فعالیت‌های کانون به عنوان یکی از نهادهای مهم فرهنگی، افزود: باید با توجه به اهمیت گروه‌های مخاطبی که کانون پرورش فکری دارد، هم‌افزایی مناسب و ویژه‌ای در این حوزه صورت گیرد.

او همچنین، با اشاره به جایگاه کانون پرورش فکری، به عنوان یک ظرفیت گسترده و موثر در موضوع حوزه تربیت گفت: اعتقاد دارم که  کانون پرورش فکری در همه دستگاه‌ها و مجمع‌های مختلف تربیتی باید حضور حداکثری داشته باشد.

عضو مجمع تشخیص نظام در بازدید از گود قصه‌گویی مرکز شماره ۲ کانون کرمانشاه نیز، قصه را یکی از ابزارهای مهم ارتباط با کودک و نوجوان معرفی و ضرورت توجه ویژه به این وسیله تربیتی را مهم دانست.

آیت‌الله محمدی عراقی، در پایان این دیدار، از برنامه‌های کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در بحث تحقق عدالت اجتماعی و توجه به کودکان و نوجوانان در مناطق محروم نیز قدردانی و بر گسترش این فعالیت‌ها تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =