بازدید سرزده‌ی مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو زاهدان و کتابخوانی در جمع اعضا

معصومه هادی: کتابخوانان با توجه به همنشینی با کتاب دقت بیشتری برای درک مطلب دارند که نتیجه‌ی آن فعالیت بیشتر مغز و خلاقیت در انجام کارها است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو زاهدان بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید سرزده، مدیرکل کانون با حضور در کارگاه بحث آزاد اعضای مرکز و پس از احوالپرسی، در مورد موضوع مورد بحث در کارگاه با آنان گفت‌وگو کرد.

معصومه هادی سپس در مورد کتاب‌هایی که اعضا خوانده‌اند با آنان گفت‌وگو کرد که حاصل این بخش از جلسه، جوایزی بود که به کتابخوانان برتر اهدا شد.

مدیرکل کانون هم‌چنین با تبریک به اعضای حاضر به خاطر دوستی آنان با کتاب گفت: هرکس کتاب بیشتری بخواند دنیای بزرگتری دارد و در دنیای او ناشناخته‌ها کمتر از کسانی است که کتاب نمی‌خوانند.

وی با بیان این نکته که کتابخوانان آینده‌ی بهتری نسبت به دیگران دارند عنوان کرد: هم‌نشینی با کتاب باعث می‌شود افراد دقت بیشتری برای درک مطالب آن داشته باشند و این دقتِ بیشتر، مغز را فعال‌تر می‌کند که نتیجه‌ی آن داشتن خلاقیت در انجام کارها است.

هادی در ادامه داستانی از کتاب «هزار و یک افسانه؛ سرزمین پریان» اثر محمدرضا شمس را در جمع مخاطبان کودک خود روخوانی کرد و در مورد آن با اعضا بحث و تبادل نظر کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در پایان جلسه‌ی خود از اعضای کتابخوان مرکز خواست در مورد فعالیت‌های مورد علاقه‌ی خود صحبت کنند و پیشنهادهای خود را ارایه دهند.

هادی هم‌چنین جلسه‌ای با همکاران برگزار کرد که در ابتدای این جلسه، مربیان در خصوص امور جاری مرکز و فعالیت‌ها صحبت کردند و در ادامه پرسش‌هایی در خصوص اقدامات انجام شده و روند تجهیز مرکز از ابتدای سال تاکنون بیان کرد.

مسایل رفاهی همکاران، موضوع دیگری بود که بخش پایانی جلسه به آن اختصاص داشت که در این بخش نیز مدیرکل کانون استان از برگزاری نشست‌هایی در این زمینه سخن گفت و اظهار امیدواری کرد نتایج مثبتی برای همکاران به دنبال داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =