به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان، فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان با یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس دیدار کرد

فاطمه رستگار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به همراه تعدادی از کارکنان ستادی با آزاده و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس "حاج محمود منصوری" دیدار کرد.

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان، رستگار مدیرکل کانون استان با یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون ،فاطمه رستگار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به همراه تعدادی از کارکنان ستادی با آزاده و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس "حاج محمود منصوری" دیدار کرد.

در این دیدار رستگار ، ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان قهرمان به وطن اسلامی گفت:

همه ی ما مدیون رشادت ها و پایداری های آزادگان عزیز در زندان های رژیم بعث هستیم که با مقاومت و پایداری؛  به ما درس صبر و استقامت آموختند.

ایشان ادامه داد: آزادگان عزیز میهن مان، سرمایه هایی معنوی از اخلاص و صبر و استواری در برابر شکنجه ها و اذیت و آزار دشمنان هستند و بایستی خاطرات شان نسل به نسل به آیندگان منتقل شود و ان شاالله در برنامه های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با دعوت از ایشان اعضای کودک و نوجوان با سرگذشت و خاطرات شان در دوران اسارت بیشتر آشنا خواهند شد.

در ادامه حاج محمود منصوری؛ آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس ضمن تقدیر از حضور مهمانان بخش هایی از خاطراتش در دوران اسارت راتعریف کرد.

ایشان به معنویت اسیران در دوران اسارت و پناه بردن به قرآن و ادعیه و روحیه ی بالای آنان در زندان های رژیم بعث عراق اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین دلایل مقاومت و ایستادگی در برابر شکنجه های دشمنان پناه بردن به قرآن بود.

در این دیدار حاج عَبِد سبزی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و همرزم آقای منصوری، به ذکر خاطراتی از ایشان در دوران دفاع مقدس و هم چنین ویژگی های برجسته شخصیتی پرداخت.

در پایان این دیدار ؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اهدا لوح سپاس از ایشان تجلیل نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =