مهدی بشیری گودرزی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کانون شد

مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش در حکمی مهدی بشیری گودرزی را به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب کرد.

 به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی ارغوانی مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش در این حکم  بر کمک به ارتقای کارآمدی [کانون به‌عنوان] دستگاه محوری تربیت نسل آینده تاکید کرده است.

 در این حکم آمده: امید است با اعتماد به خداوند متعال، عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلام، شوق و عشق به اسلام و امام خمینی(ره)، پیروی از فرامین، تدابیر و منویات ولی‌امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) رعایت سلسله مراتب فرماندهی و توجه به اساس بسیج که برپایه‌ی احساس تکلیف، حرارت دینی و شور انقلابی، تکیه بر عنصر ایمان و اعتقاد راسخ و پایداری بنا نهاده شده است و نیز بهره‌گیری از تجربیات متراکم، ارزشمند و عزت‌مندانه انقلاب اسلامی به ویژه در هشت‌ سال دفاع مقدس بتواند وظایف محوله را به نحو شایسته به سرانجام برسانید.

فرمانده بسیج فرهنگیان در این حکم ملاک سنجش و ارزیابی مسئولان در طول تصدی مسئولیت را سطح معنوی و توسعه رفتار، اخلاق شایسته و ارزشی کارکنان، حسن اجرای ماموریت‌های ابلاغی و افزایش آمادگی همه جانبه دانسته است.

 وی هم‌چنین یادآور شده است: انتظار می‌رود بر قدرت بسیج‌کنندگی آحاد کارکنان آن مجموعه، جلب حمایت و پشتیبانی لازم از ماموریت‌های بسیج، گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی و مذهبی به‌منظور ترویج و اشاعه و تقویت ارزش‌ها، راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورز و «هسته» ‌ای تخصی در جهت کمک به مجموعه و تلاش برای عملیاتی‌سازی سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اهتمام جدی داشته باشید.

مهدی بشیری گودرزی هم‌اکنون مدیر  دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =