همکاری کانون پرورش فکری استان با ستاد اجلاسیه طب سینایی در اجرای برنامه‌های روز همدان

در آستانه فرارسیدن روز همدان و تولد فیلسوف بزرگ ایران بوعلی سینا بهناز ضرابی‌زاده با دعوت از مسئولان اجلاسیه بوعلی به اجرای هرچه بهتر و با شکوه‌تر این مناسبت تاکید کرد.

نوجوانان استان همدان در آستانه‌ی فرارسیدن روز همدان و برگزاری برنامه‌های مختلف در استان، دبیراجلاسیه‌ی طب سینایی با حضور در دفتر مدیرکل کانون نسبت به اجرای برنامه‌های مشترک در این روز تاکید کردند.

در ابتدای این جلسه بهناز ضرابی‌زاده با تشریح فعالیت‌های مختلف و متنوع کانون به ظرفیت و توانمندی‌های مربیان اشاره کرد و افزود فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار اجرای چنین برنامه‌هایی می‌تواند باعث شناخت کودکان و نوجوانان از مفاخر و دانشمندان همدانی شود.

در ادامه محمد صیفی‌کار دبیر اجلاسیه‌ی طب سینایی ضمن استقبال از برنامه‌های کانون از ضرابی‌زاده خواست تا کانون از ابتدا تا اختتامیه با مسئولان اجلاسیه همکاری کنند.

در پایان مقرر شد همکاران کانون علاوه بر شرکت در اردوی عکاسان همدان، در روز سه شنبه اول شهریور ماه هم‌زمان با روز همدان با برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع همدان، بوعلی‌سینا و جاذبه‌های گردشگری در اجرای مراسم، با دبیرخانه اجلاسیه همکاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =