اولین جلسه شورای آموزش و پژوهش کانون استان اردبیل برگزار شد

نخستین جلسه‌ی شورای آموزش و پژوهش کانون استان اردبیل در سال ۱۴۰۱ با دستور کار بررسی عملکرد واحد آموزش و پژوهش استان در سال ۱۴۰۰، چهاردهمین شیوه‌نامه هفته پژوهش، گزارش برگزاری کارگاه‌های «حال خوش زندگی» و برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت پژوهش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه که بیست‌ودوم مردادماه، با حضور معاون فرهنگی، کارشناس مسوول فرهنگی، هنری، ادبی، کارشناس فرهنگی و کارشناس آموزش و پژوهش برگزار شد، با بررسی جدول عملکرد حوزه آموزش و پژوهش در سال ۱۴۰۰ و تحلیل کارشناسی در این خصوص، درباره نتایج شاخص‌ها بحث و گفت‌وگو شده و راه‌کارهای اصلاحی ارایه گردید.

همچنین در ادامه این جلسه، شیوه نامه‌ی چهاردهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون موردبررسی قرارگرفته و در خصوص برگزاری هرچه بهتر آن در استان، تبادل‌نظر شد. ارسال شیوه‌نامه به مراکز هدف و برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف در مراکز فرهنگی هنری ازجمله‌ی مباحث مطروحه بود.

بر اساس این خبر، کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان با یادآوری دوره‌های مصوب استانی در سال ۱۴۰۱، نسبت به برگزاری آن در مهرماه تأکید کرده و خواستار برنامه‌ریزی در این خصوص شد.

شایان‌ذکر است، ترغیب اعضا به فعالیت‌های علمی و پژوهشی، پیگیری اقدام پژوهی مراکز فرهنگی هنری استان، اتخاذ راه‌کارهای مناسب جذب و ترغیب مربیان به شرکت در فراخوان‌های علمی، توجه به اثربخشی دوره‌های آموزشی و ... ازجمله مباحثی بود که اعضای شورا در خصوص آن، به ارایه‌ی نظر و پیشنهادهای اجرایی پرداختند.

مصوبه های جلسه:

- ارسال شیوه‌نامه‌ی هفته پژوهش به مؤسسات و مراکز علمی و پژوهشی بالأخص مراکز دانشگاهی و دعوت از صاحب‌نظران و متخصصان جهت شرکت در این فراخوان.

- نظارت ویژه بر اثربخشی دوره‌های آموزشی در مراکز استان.

- برگزاری نشست تخصصی با موضوعات مختلف پژوهشی و دعوت از اساتید دانشگاه و صاحب‌نظران در این خصوص در هفته پژوهش.

- طراحی، تهیه و تنظیم فراخوان مستقل استانی «پژوهش اعضا» باهدف ترغیب، جذب و پایدارسازی اعضا در مراکز فرهنگی هنری.

- برگزاری نشست تخصصی با اعضای نهاد اقدام پژوهی مورخه‌ی‌(۱۴۰۱/۰۶/۰۵).

- اهتمام و برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری کارگاه‌های «حال خوش زندگی» به‌صورت گسترده در مراکز فرهنگی هنری استان باهدف جذب و پایدارسازی اعضای نوجوان.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =