سرپرست کانون استان کرمانشاه درگذشت شاعر انقلابی استاد کیومرث عباسی قصری را  تسلیت گفت

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با صدور پیامی، درگذشت استاد کیومرث عباسی‌قصری، شاعر انقلابی را تسلیت گفت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه با صدور پیامی، درگذشت شاعر متعهد و انقلابی، استاد کیومرث عباسی قصری را به خانواده محترم ایشان و جامعه ادبی استان تسلیت گفت.

متن تسلیت خیاط‌زنجانی به این شرح است:

استاد کیومرث عباسی‌قصری با سابقه‌ درخشان ادبی به عنوان یکی از شاعران مطرح انقلاب، دفاع مقدس و آیینی کشور، آثار بسیار ارزنده و ماندگاری را در این حوزه‌ها سروده و به جامعه ادبی ایران اسلامی تقدیم کرده است.

این شاعر ارجمند همچنین، در حوزه مکارم اخلاقی و دینی اسوه بوده و ارادت خود را به اسلام و انقلاب در اشعارش به خوبی نشان داده است.

فقدان این شاعر بلندآوازه به عنوان ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ادبیات و شعر کشورمان محسوب می‌شود و هجرت استاد قصری، دوستداران شعر و ادب را در غم و اندوه فرو برد.

درگذشت این شاعر ارزشمند را به خانواده محترم استاد عباسی قصری، جامعه بزرگ ادبی، مردم کرمانشاه و قصرشیرین تسلیت عرض نموده و برای استاد قصری، آمرزش الهی و همنشینی با ائمه اطهار (ع) را از درگاه خداوند متعال آرزو می‌کنم.

محمد خیاط‌زنجانی

سرپرست کانون استان کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =