کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شکوفایی استعدادهای فرزندان است

فرماندار شهرستان تفتان(سیستان و بلوچستان): فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باعث شکوفایی استعدادی فرزندان و خلاقیت آنان در انجام کارها می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، فرماندار شهرستان تفتان از تلاش‌های همکاران کانون به سبب فعالیت در حوزه‌ی کودک و نوجوانان تشکر کرد.

جمشید هاشمزهی، که در جمع مسئولان شهرستان تفتان سخن می‌گفت، با اشاره به فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عنوان کرد: اگر خانواده‌ها اهمیت کار کانون را بدانند، قطعا شرایط حضور فرزندانشان را در این محیط فرهنگی فراهم می‌کنند.

وی سپس با اشاره به سال‌های حضور خود در کانون گفت: نخستین نتیجه‌ی حضور کودکان و نوجوانان در کانون، شکوفایی استعدادها است که می‌تواند در ساختن آینده‌ای خوب به آنان کمک کند.

هاشمزهی در ادامه با نام‌بردن از فعالیت‌های کانون بیان کرد: مجموعه فعالیت‌هایی که در کانون انجام می‌شود، خلاقیت ذهن اعضا را در پی دارد و آنان را برای روبه‌رو شدن با مسایل گوناگون آماده می‌کند.

فرماندار تفتان در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران کانون و برنامه‌هایی که برای مخاطبان انجام می‌دهند، خواستار احداث یک مرکز فرهنگی‌هنری در این شهرستان شد تا کودکان و نوجوانان تفتانی هم از این خدمات بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =