معاون استاندار مازندران از کانون پرورش فکری شماره سه ساری بازدید کرد

در آستانه هفته دولت، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از کانون پرورش فکری شماره سه ساری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران،  روح الله سُلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در بازدید از مرکز فرهنگی هنری شماره سه ساری با فعالیت‌های کانون آشنا شد.

مدیرکل این کانون در این برنامه با معرفی کانون پرورش فکری به بیان فعالیت‌ها و ظرفیت‌های این نهاد فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان پرداخت.

محمد علی یزدان شناس با اشاره به اینکه ۶۰ فعالیت در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی درسراسر مراکز فرهنگی هنری استان ویژه کودکان و نوجوانان انجام می شود، اظهار داشت: فعالیت‌های کتاب‌خانه‌های سیار روستایی -  برگزاری اردوهای جهادی فرهنگی در قالب پیک امید – اجرای طرح تماشاخانه سیار – برگزاری نشست‌های  انجمن‌های تخصصی کانون با حضور اعضای ارشد و صاحب نظران و برگزاری کارگاه‌های تخصصی فصلی، از جمله فعالیت‌های شاخص این کانون در سال گذشته بود که در جهت شکوفایی پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان استان مازندران برنامه‌ریزی و اجرا شد .

در ادامه ، مدیرکل کانون مازندران به هفته ملی کودک اشاره داشت و از  تشکیل ستاد گرامی داشت این هفته در استان با حضور دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودک صحبت کرد و خواستار حمایت مسؤولان ارشد استان نسبت به حمایت از حوزه کودک و نوجوان شد.

معاون استاندار مازندران نیز ضمن بازدید از آسمان نمای کانون و طرح‌ نمایشی کانون ساری که قرار است باموضوع محرم  در ایام ماه صفر اجرا شود، ضمن حمایت از طرح‌های این دستگاه فرهنگی؛ نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در تربیت نسل آگاه و آینده ساز کشور مهم تلقی نمود و ظرفیت‌های این نهاد فرهنگی را در شکوفایی و هدایت استعدادهای  قشر کودک و نوجوان حایز اهمیت دانست.

گفتنی است: قرار شد در نشستی که میان معاون استاندار مازندران با اعضا و مربیان مراکز فرهنگی و هنری این کانون برگزار خواهد شد؛ دیدگاه‌ها و نظرهای اعضا و مربیان مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =