دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان با مدیرکل امور عشایر

فاطمه رستگارمدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با فرشاد یاسمی مدیرکل امور عشایری استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون ،فاطمه رستگارمدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با فرشاد یاسمی مدیرکل امور عشایری استان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار رستگار با اشاره به ظرفیت های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی در مجموعه کانون استان گفت:خوشبختانه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بهره گیری از توان، تخصص و تجارب ارزنده ی کارشناسان ستادی و مربیان مراکز نقش مهمی در انتقال مفاهیم مختلف با استفاده از شیوه ی غیر مستقیم به کودکان و نوجوانان دارد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی توسط کانون تصریح کرد:قطعا در مناطق عشایری استان ظرفیت هایی در حوزه ی قصه گویی و قصه پژوهی وجود دارد و می توان با تعامل مناسبی که میان این دو اداره کل برقرار است آثار ارزشمندی تهیه و تولید کرد و به دبیرخانه ی مرکزی جشنواره فرستاد.

مدیرکل کانون استان ادامه داد: بهره گیری از مراکز سه گانه ی سیارروستایی کانون استان جهت اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری و اجرای بازی های بومی و محلی برای کودکان و نوجوانان عشایر بسیار موثر خواهد بود و از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

در ادامه مهندس فرشاد یاسمی مدیرکل امور عشایری استان ضمن تقدیر از حضور همکاران در این جلسه از اجرای برنامه های مشارکتی برای مخاطبان و کودکان و توجوانان عشایر توسط کانون استقبال نمود و گفت:با توجه به تصویب نامه هیات وزیران درخصوص ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به جامعه عشایری مصوب۹۵/۱۰/۷ از فعالیت های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کلان می توانیم در همین راستا از توان و ظرفیت های موجود در اداره کل کانون با همکاری واحد فرهنگی اداره کل امور عشایری بهره ببریم.

در ادامه کارشناسان ادارات یادشده درخصوص موضوع جلسه به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =