آیین سپاس از مسئولان در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان درمیان برگزار شد

همزمان با یازدهمین سالگرد تاسیس مرکز فرهنگی وهنری کانون در شهرستان درمیان، کودکان ونوجوانان عضو این مرکز طی مراسمی که با حضور مدیر کل کانون استان و جمعی از مسئولان برگزار شد از دولت مردان این شهرستان قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان؛ طی مراسمی که صبح امروز یک‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در محل مرکز فرهنگی وهنری کانون در شهرستان درمیان و با حضور مدیر کل کانون استان، فرماندار، امام جمعه اهل سنت، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد  اعضای این مرکز از زحمات و تلاش‌های مسئولان این شهرستان در خدمات رسانی به مردم قدردانی کردند.

بر همین اساس طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این مراسم در جمع مسئولان به بیان موفقیت‌های کودکان ونوجوانان عضو کانون در رویدادهای فرهنگی، هنری و ادبی در سطح استانی، کشوری و بین الملل اشاره کرد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و همچنین مذهبی و علمی زمینه‌ی شکوفایی، رشد و پرورش استعدادهای کودکان ونوجوانان را فراهم کرده است.

وی با اشاره به پراکندگی جمعیتی این شهرستان مرزی افزود: کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در این شهرستان در راستای عدالت فرهنگی و اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی، به کودکان ونوجوانان مناطق روستای خدمات رسانی می‌کند.

حمیدی با بیان اینکه اولین آسمان نمای دیجیتال کانون استان در این شهرستان احداث شد ادامه داد: این ظرفیت علمی زمینه بروز استعدادهای علم نجوم و همچنین تفکر و خداشناسی در کودکان ونوجوانان را فراهم می‌کند.

در ادامه مهدی فرجامی‌فرد فرماندار این شهرستان نیز طی سخنانی توجه ویژه به ظرفیت‌های کانون را خواستار شد و گفت: تربیت یکی از موضوعات جهان هستی است که بخش مهمی در کانون و مدرسه محقق می شود.

وی مربی خلاق را الگوی مناسبی برای کودکان و نوجوانان دانست و افزود: مکان مناسب و جذابیت و شادابی آن به مربی در رسیدن به اهداف کمک می‌کند.

فرجامی فرد مدیران و کارکنان دولت را از مردم و برای مردم دانست و افزود؛ در حال حاضر امکانات خوبی برای شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان وجود دارد و لازم است با استفاده از همه ظرفیت‌ها در جهت پیشرفت وتوسعه ایران اسلامی گام برداریم.

پس از سخنان فرماندار؛ مولوی عبداللهی امام جمعه اهل سنت این شهرستان نیز طی سخنانی بهادادن به تربیت فرزند را مهم برشمرد و از اقدامات کانون در حوزه های مختلف قدردانی کرد.

 در ادامه قربان‌پور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان نیز ضمن قدردانی از برنامه های کانون آن را مکمل برنامه‌های رسمی در آموزش و پرورش دانست و خواستار تعامل بیشتر مدارس شهرستان با مجموعه کانون شد.

این گزارش می افزاید: در ابتدای این مراسم رقیه خلیلی مربی مسئول این مرکز فرهنگی و هنری کانون نیز طی گزارشی اهم خدمات این مرکز و همچنین نیازمندی‌های مرکز در خصوص توسعه و تجهیز این مرکز در  راستای  پیشبرد بهتر اهداف کانون در شهرستان اشاره کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم که به پاس‌داشت خدمات دولت و همچنین یازدهمین سالگرد تاسیس کانون در شهرستان درمیان برگزار شد کودکان ونوجوانان عضو این مرکز با هدیه تابلوهای دست ساز خود از مسئولان دولتی قدردانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =