دیدار مردمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان

در ششمین روز از هفته دولت، بهناز ضرابی زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با والدین اعضا مراکز شماره ۲ و ۳ همدان به گفت و گو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ همزمان با ششمین روز از هفته دولت، بهناز ضرابی زاده با حضور در کتابخانه های کانون پرورش فکری شماره ۲ و ۳ همدان با والدین حاضر در کانون در باره کیفیت فعالیت ها و کارگاه ها، نحوه برخورد کارکنان مراکز و چگونگی خدمات رسانی و تسهیل گری مربیان کانون گفت و گو کرد.

در ابتدا بهناز ضرابی زاده، ضمن تبریک ایام هفته دولت، گفت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان فصایی مناسب برای پرورش و هدایت استعدادهای ذوقی و هنری کودکان و نوجوانان و آموختن مهارت های زندگی به آنهاست و همکاران کانونی در تلاش هستند طرح ها و برنامه های مناسب و هدفمندی را جهت رشد خلاقیت و استعداد کودکان و نوجوانان در کارگاه های حضوری و مجازی برای کودکان و نوجوانان ارائه نمایند. وی در ادامه گفت، در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اولین نهادی بود که با برگزاری کارگاه های مجازی و ساخت و تولید محتوا در کنار کودکان و نوجوانان ماند و همچنان به غنی سازی اوقات فراغت آنها اندیشید.

.

ضرابی زاده در ادامه از والدین خواست نکات، انتقادات و پیشنهادات خود را در بیان کنند.

در این دیدار مردمی والدین، ضمن تشکر از زحمات و برخورد مناسب مربیان مراکز ، پیشنهاداتی را در خصوص، ایجاد مراکز جدید در مناطق مختلف همدان، اضافه شدن کارگاه های متنوع دیگر، تغییر ساعت تشکیل کلاس ها، برپایی اردوهای شهری و بین شهری، تشکیل کارگاه های مشاوره و روانشناسی و همچنین کارگاه های مشترک مادر و فرزند ارائه کردند.

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =