برگزاری نشست تخصصی تکنیک‌های مطالعه در کانون استان همدان

در ششمین روز از هفته‌ی دولت نشستی با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناسان و مربیان کانون استان همدان با موضوع" تکنیک‌های مطالعه"در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره ۲ همدان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کانون این استان با همکاری گروه تحقیقاتی غیر دولتی کتابدانه اقدام به برگزاری نشستی تخصصی با موضوع" تکنیک‌های مطالعه" در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون کرد.
در این نشست چهار تن از کارشناسان این مرکز به تشریح و چگونگی افزایش سرعت مطالعه، حوزه‌ی دید، تقویت حافظه، افزایش دقت و تمرکز، از بین بردن حواس‌پرتی و مدیریت افکار مزاحم پرداختند.


در ادامه نادیا حبیبی یکی از مربیان موسسه‌ی غیردولتی کتاب‌دانه به صورت عملی یکی از تکنیک‌های افزایش سرعت پردازش مغز و رمزگذاری را برای حاضران توضیح داد.


سپس معصومه ابراهیمی‌هژیر ضمن تشکر از کارشناسان این‌ موسسه به اهمیت مطالعه کتاب پرداخت و از حاضران خواست نسبت به مطالعه‌ی روزانه‌ کتاب در زندگی برنامه‌ریزی کنند وکودکان را به مطالعه‌ی بیش از پیش کتاب تشویق کنند.


در پایان بهناز ضرابی‌زاده مدیرکل کانون از سحر مرامی مربی کارگاه‌های نقاشی کانون شهرستان همدان به منظور افتخارآفرینی اعضا کارگاه نقاشی در مسابقات بین‌المللی با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =