کد خبر: 317648
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
بازدید 145
"بر بال پرندگان"

به منظور تربیت روحیه پرسشگری وکیفیت‌بخشی به فعالیت‌های علمی و با هدف آشنایی اعضا با زندگی پرندگان وایجاد نشاط و شادی در اعضاء ، مرکز شماره ۹ کانون پرورش فکری اقدام به برگزاری اردوی یکروزه به باغ پرندگان قم کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، ویژه‌برنامهٔ "بر بال پرندگان " با حضوراعضا پسرمرکز شماره ۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم درباغ پرندگان قم برگزار شد.

شایان ذکر است، به منظور تربیت روحیه پرسشگری وکیفیت‌بخشی به فعالیت‌های علمی و با هدف آشنایی اعضا با زندگی پرندگان، همچنین تقویت روحیه پرسشگری و ایجاد علاقه و انگیزه اعضاء به انجام فعالیت های علمی و تحقیقی و ایجاد نشاط و شادی در اعضاء مرکز ۹ کانون پرورش فکری قم اقدام به برگزاری اردوی یکروزه به باغ پرندگان کرد.

باغ پرندگان قم که از سال ۹۵  در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار در دامنه بین دو کوه در مجاورت بلوار شهید آوینی قم احداث شده است. در این مجموعه که به عنوان دومین باغ وسیع در کشورمی‌توان یاد کرد، ۱۱ قفس کوچک پرنده و یک قفس ۲ هزار متر مربعی در قالب گلخانه گیاهان و پرندگان گرمسیری در آن طراحی شده است.

گفتنی است؛ بازدید از «باغ پرندگان» مورد استقبال اعضا قرار گرفت. درپایان اعضاو مربیان  کانون لحظه‌های ناب این بازدید را درقاب دوربین ثبت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =