کمترین وظیفه ما در برابر خون شهدا، عمل به مسوولیت‌ها است

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در گرامیداشت هفته دولت و پاسداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، با حضور در منزل شهیدان هاشم خدایی و شمس‌الدین فرهادی با خانواده این شهدای بزرگوار دیدار و با آنان به گفت‌وگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست کانون استان اردبیل، شامگاه روز دوشنبه هفتم شهریورماه سال ۱۴۰۱، با حضور در منزل شهیدان هاشم خدایی و شمس‌الدین فرهادی با خانواده این شهیدان والامقام دیدار و با آنان گفت‌وگو کرد.

سرپرست کانون استان در این دیدارها، یاد و خاطره شهدای گران‌قدر را گرامی داشته و با آرزوی صبر و بردباری، ملاقات با خانواده معظم شهدا را فرصتی برای عرض ارادت و تجلیل از مقام شامخ شهیدان عنوان کرد.

ملک‌زاده فرد بابیان اینکه شهادت فیض عظیمی است که نصیب هرکسی نمی‌شود، افزود: انسان‌های پاک‌طینتی که برای حفاظت از دین و ناموس کشور از جانشان گذشتند، شهادت پاداشی بود که خداوند متعال برای آن‌ها عطا نمود.

وی حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس را وظیفه همگانی دانسته و تصریح کرد: سند عزت و سربلندی کشور با شهادت و ایثارگری‌های فرزندان مومن و با اخلاص کشور امضا شده است و امروز وظیفه ماست با عمل به مسوولیت‌های خود، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گران‌قدر بایستیم.

خاطرنشان می‌شود، در پایان هر یک از این دیدارها که با همراهی جمعی از کارکنان کانون استان انجام گرفت، لوح تقدیری به‌رسم یادبود از سوی سرپرست کانون استان به خانواده معظم این ‏شهیدان تقدیم شد‎.‎

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =