مفاهیم تربیتی و اخلاق اسلامی، در آموزش زبان‌های خارجی مورد توجه قرار گیرد

ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با همراهی مسوول حراست کانون استان، عصر روز چهارشنبه، شانزدهم شهریورماه سال ۱۴۰۱، با حضور در کانون زبان اردبیل، از این مجموعه‌ی آموزشی بازدید و با مدیر، کارکنان، مدرسان و زبان‌آموزان مرکز، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست کانون استان اردبیل، در این دیدار با تاکید بر اهمیت آموزش زبان‌های خارجی به‌عنوان زبان دوم، گفت: با پیشرفت فنّاوری و ظهور سامانه‌های جدید در حوزه ارتباطات، حدومرزهای جغرافیایی برداشته‌شده و انسان‌ها در هر نقطه‌ای از این کره خاکی جهت کسب اطلاعات و دانش روز در تعامل و همکاری با یکدیگر هستند و این شرایط ضرورت آموزش زبان‌های خارجی را برای برقرار ارتباط موثر دوچندان می‌کند.

ملیحه ملک‌زاده فرد با اشاره به آموزش مفاهیم معرفتی در کنار آموزش دیگر زبان‌ها، تصریح کرد: در امر آموزش زبان‌های خارجی، زبان‌آموز در معرض فرهنگ مربوط به آن کشورها نیز قرار خواهد داشت و لازم است برای صیانت از فرهنگ دینی و ملی خود، معارف تربیتی و اخلاقی را آموزش دهیم.

مفاهیم تربیتی و اخلاق اسلامی، در آموزش زبان‌های خارجی مورد توجه قرار گیرد

سرپرست کانون استان اردبیل، بابیان اینکه کانون زبان جدا از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیست، از تلاش برای تامین نیازها و رسیدگی به مسایل و مشکلات این مجموعه آموزشی خبر داد.

فرزاد فولادلونژاد، مدیر کانون زبان استان نیز با تقدیر از همراهی سرپرست کانون استان با این مجموعه آموزشی، اظهار داشت: مراکز آموزشی کانون زبان استان، به جهت ارایه خدمت صادقانه و تلاش همکاران، در شاخص رضایتمندی اولیا و زبان آموزان، رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

فولادلونژاد بابیان اینکه کانون زبان استان در تابستان امسال روزهای پرکاری را سپری می‌کند، بیان داشت: با برنامه‌ریزی و تبلیغات انجام‌شده، کانون زبان استان در شاخص جذب تعداد زبان‌آموز، در سه‌ماهه دوم امسال نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۰، با ۱۳۵ درصد افزایش، حایز رتبه‌ی دوم کشوری شد.

وی اظهار امیدواری کرد در سایه همکاری‌ها و حمایت‌های مسوولان کانون پرورش فکری استان شاهد تداوم این موفقیت‌ها باشیم.

شایان‌ذکر است، کانون زبان استان اردبیل با ۳ مرکز آموزشی در شهرهای اردبیل، مشگین‌شهر و پارس‌آباد، زبان انگلیسی را برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگ‌سال آموزش می‌دهد.

مفاهیم تربیتی و اخلاق اسلامی، در آموزش زبان‌های خارجی مورد توجه قرار گیرد

مفاهیم تربیتی و اخلاق اسلامی، در آموزش زبان‌های خارجی مورد توجه قرار گیرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =