" آب نبض زندگی "

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمینی شهر با همکاری آبفای استان ویزه برنامه سه شنبه های شادابی را با محوریت " آب نبض زندگی " اجرا کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، به جهت بهینه سازی مصرف آب و ترویج فرهنگ درست مصرف کردن آن در بین کودکان و نوجوانان و خانواده های آنها برنامه های سه شنبه های شادابی با همکاری شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان هر هفته سه شنبه با تولید فرم و محتوا با شاخص های مطلوب در قالب های مختلف فرهنگی ، هنری و ادبی در مراکز کانون استان اصفهان برگزار می شود .

بر این اساس ،  کانون پرورش فکری خمینی شهر با مشارکت آبفای شهرستان ، ویژه برنامه ی سه شنبه های شادآبی را با عنوان " آب نبض زندگی " با همراهی شاد  کودکان و نوجوانان و خانوده هایشان و با حضور آقای  قیصری رییس آبفای خمینی شهر و کارشناسان فرهنگی کانون استان اصفهان برگزار نمود . تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، شعرخوانی آب اومد ، مداحی در مدح حضرت عباس (ع) ، سرود آب را گل نکنید ، نمایش آرزوی قطره ها ، مسابقه حضوری ضرب المثل ها ، استندآپ کمدی با موضوع صرفه جویی در مصرف آب ، میان برنامه طنز با حضور حاج بابا و پخش کلیپ از جمله برنامه های شاد و جذاب این روز به یاد مادنی بود .

" آب نبض زندگی "
در پایان از برگزیدگان مسابقه نقاشی کودک با عنوان " من مراقب آب هستم  " و مسابقه کلیپ سازی ، فیلم کوتاه و عکاسی در بخش نوجوان با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد .

" آب نبض زندگی "

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =