کد خبر: 317739
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
بازدید 288
ویژه برنامه‌های «روز قزوین» در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان

به مناسبت روز قزوین(نهم شهریور) مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین چند ویژه برنامه اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، نهم شهریور، روز قزوین با اجرای چند برنامه مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین همراه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون استان قزون به این مناسبت اردوی قزوین‌شناسی برگزار کرد.دراین برنامه اعضای نوجوان از چند بنای تاریخی از جمله کاخ موزه چهلستون با همراهی و توضیح کارشناس میراث فرهنگی استان بازدید کردند.
معرفی تاریخچه قزوین ، معرفی آثار تاریخی و باستانی، مفاخر و بزرگان قزوین ، دلیل نامگذاری قزوین به عنوان پایتخت خوشنویسی، قصه گویی، معرفی کتاب، کارگاه نقاشی و کاردستی  از دیگر فعالیت های این مرکز برای اعضا به مناسبت روز قزوین بود

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه با دعوت از اعضا و مادران ایشان ویژه برنامه ای را برگزار کرد.

تلاوت قرآن مجید، سرود ملی، نماهنگ معرفی قزوین، معرفی سرزمین در قالب معرفی آثار تاریخی-محصولات-مشاهیر-جاذبه‌های گردشگری -غذا و شیرینی‌های بومی، معرفی آداب و رسوم محلی قزوین، بازی و سرگرمی، مسابقه ویژه مادران (خوانش متن و شعر با لهجه قزوینی)، شعرخوانی اعضای نوباوه، نمایش خلاق اعضا، نمایش کلیپ طنز قزوین  قصه گویی عضو و قصه گویی مربی با لهجه قزوینی از فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد به این مناسبت فعالیت‌های کارگاه خوشنویسی، معرفی سرزمین، معرفی جاذبه‌های گردشگری قزوین را با حضور 25 عضو انجام داد.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون بویین زهرا نیز به این مناسبت فعالیت‌های معرفی سرزمین، معرفی پیشینه تاریخی شهر قزوین، نقاشی با موضوع روز قزوین، دورهمی در حیاط مرکز همراه با معرفی و آشنایی با آداب و رسوم  قزوین انجام شد.

ویژه برنامه‌های «روز قزوین» در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان

ویژه برنامه‌های «روز قزوین» در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان

ویژه برنامه‌های «روز قزوین» در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =