کانون گیلان از سوی استانداری استان تجلیل شد

هم‌زمان با برگزاری آیین‌پایانی نمایشگاه هفته دولت در شهر رشت، غرفه‌های دست‌آوردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در جمع برترین‌ها معرفی و لوح سپاس استانداری استان به سرپرست این مجموعه فرهنگی اهداشد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، آیین‌پایانی نمایشگاه هفته دولت که با معرفی دست‌آوردهای دستگاه‌ها و اجرای فعالیت‌های متنوع در پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت(میدان شهدای ذهاب) پذیرای علاقه‌مندان بود، شامگاه ۸ شهریور ۱۴۰۱ برگزار و به‌پاس نقش‌آفرینی موثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، لوح سپاسی از سوی استانداری استان گیلان به سیدجلیل میرعظیمی،  سرپرست این مجموعه فرهنگی اهداشد.

در این لوح سپاس که به امضای پریساخیرخواه، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان رسیده، آمده است: بی‌شک، وجود همدلی و همکاری بی‌دریغ همکاران یک مجموعه، سرمایه‌ گرانقدری است که می‌تواند زمینه را برای تحقق اهداف یک سازمان و ارایه خدمات مطلوب به جامعه فراهم‌کند.

در بخش‌دیگر این لوح سپاس به تلاش‌های بی‌دریغ سرپرست و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در جهت پیش‌برد اهداف فرهنگی، اهتمام در ایجاد یک نظام پاسخگوی همه‌جانبه که بسترهای لازم برای ارتقای شاخص‌های دولت مردمی را فراهم‌می‌کند، اشاره و از نقش این مجموعه در برپایی نمایشگاه دست‌آوردهای دولت سیزدهم قدردانی شده‌است.

آرزوی موفقیت برای کارکنان اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در مسیر نیل به اهداف مقدس نظام جمهوری  اسلامی و تحقق شاخص‌های دولت مردمی، بخش‌پایانی این لوح به‌شمارمی‌رود.

کانون گیلان از سوی استانداری استان تجلیل شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =