کد خبر: 317764
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
بازدید 332
"دورهمی با قصه‌ "

با هدف کشف استعداد و پرورش خلاقیت اعضا در زمینه قصه گویی،اهمیت و ارزش گذاری به هنر قصه گویی، تشویق اعضا به قصه گویی  مرکز شماره پنج کانون قم اقدام به برگزاری نشست قصه گویی کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم،در راستای بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، نشست صمیمی قصه گویی با حضور ۳۸ نفر از اعضا دختر کودک و نوجوان و والدین با هدف کشف استعداد و پرورش خلاقیت اعضا در زمینه قصه گویی،اهمیت و ارزش گذاری به هنر قصه گویی، تشویق اعضا به قصه گویی مورخ ۹ شهریور ۱۴۰۱ درمرکز شماره پنج کانون قم برگزارشد.

در این نسشت صمیمی منصوره محمدحسینی مربی مسئول مرکز ، ابتدا در مورد فراخوان قصه گویی و شرایط جشنواره برای اعضا و والدین توضیحاتی دادند.

"دورهمی با قصه‌ "

در هیمن راستا محمد حسینی در مورد ارتباط با قصه گویی ، انواع قصه گویی؛ ویژگی‌های یک قصه گوی خوب، فاکتورهای قصه گویی ازجمله انتخاب قصه ی مناسب با توجه به مخاطب، حرکت در قصه گوبی؛تُن صدا؛ رعایت اوح و فرود در قصه گویی و ... با اعضا گفتگو کرد.مربی فرهنگی و اعضا نیز در پایان نظرات خود را بیان نموده و سپس اعضای علاقه مند قصه گویی کردند.

"دورهمی با قصه‌ "

"دورهمی با قصه‌ "

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =