نشست شهریوری شورای اداری کانون چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شورای اداری کانون استان چهارمحال و بختیاری با هدف هم افزایی و هم اندیشی سازمانی ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ تشکیل جلسه داد

به گزارش روابط عمومی اداره ی کل کانون پرورش  استان چهارمحال و بختیاری، در ابتدای این نشست حجت ا... آسمند مدیر کل استان با ابراز تاسف از درگذشت زنده یاد بهزاد غلامی کارمند اخلاق مدار ، تلاشمند و خوش رفتار مرکز هفشجان و آرزوی صبر  و شکیبایی برای خانواده ی وی ،این ضایعه ی جبران ناپذیر را به جامعه ی کانون تسلیت گفت و سلامتی و سعادت بازماندگان را از خداوند منان خواستار شد. 

در ادامه، آسمند با بیان اهداف  تشکیل جلسات شورای اداری، ماهیت و کاردکرد این  گونه نشست ها را تقویت فضای هم دلی و هم افزایی بین کارکنان و تحقق هرچه بهتر برنامه های استان دانست و  اذعان داشت؛ هم اندیشی مهم ترین  عامل موفقیت کارکنان یک سازمان  می باشد و این عامل باید در بین همکاران تقویت شود تا سبب اعتلای دستگاه و عامل حرکت و اشتیاق آنان در امور محوله شود  .بی شک،بیان نظرات ، انتقادات و پیشنهادات بی واسطه  در فضایی صمیمانه  یکی از راهکار های موثر در  قوام بستر های هم اندیشی است. 

حجت ا... آسمند در بخش دوم سخنان خود، با بیان  کارنمای اعتبارات عمرانی در بخش تعمیرات،تاسیسات و بازسازی و اعلان وضعیت هزینه های جاری ، افزود:خوشبختانه تا کنون  پروژه های  عمرانی استان در دست اقدام حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته  و مشکلات و نیازهای  مراکز فرهنگی در این حوزه تا حدودی برطرف شده  است  و کماکان در حال رصد و پیگیری مسائل وتامین دیگر ملزومات هستیم.
وی همچنین، ضمن قدر دانی از تلاش های بی وقفه ی مربیان مراکز فرهنگی و مسوولین ستادی دربرگزاری  هرچه بهتر برنامه ها، جشنواره ها و فعالیت های اجرایی،نتایج حاصله را بازخورد و نمود بارزی از همدلی و همکاری مجموعه  کانون استان خواند  و در پایان،   توسعه ی برنامه های رفاهی و آسایشی را از اولویت های    کاری برشمرد. 
در بخش سوم این نشست هریک از کارکنان ستادی به بیان مسائل و تنگناهای موجود در حوزه ی کاری  خود پرداختند و پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در زمینه ی موضوعات طرح شده بیان داشتند . 

تشکیل کمیته ی رفاهی و تامین منابع وبه روز رسانی کتاب های بخش علمی  ،بهره گیری از، ظرفیت ها و توانمندی های موجود در راستای ساماندهی نیروی انسانی  از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =