برگزاری کارگاه هنری مادر و کودک در مجتمع فرهنگی هنری شهید آیت‌الله مدنی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهید آیت‌الله مدنی در دومین کارگاه هنری کودک و مادر میزبان بیش از ۴۰ نفر از کودکان به همراه مادران خود بود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی هنری آیت‌الله مدنی در حرکتی زییا اقدام به برگزاری دومین کارگاه هنری کار با کلاژ ویژه‌ی کودکان و نوجوانان و مادران کرد.

به گفته‌ی اعظم کیانی مربی مسئول این مجتمع فرهنگی هنری این کارگاه هنری با هدف خلق لحظاتی شاد برای مادران در کنار فرزندان و هم‌چنین آشنایی، آموزش هنر کلاژ به اعضا و مادران برگزار شد.

برگزاری کارگاه هنری مادر و کودک در مجتمع فرهنگی هنری شهید آیت‌الله مدنی

کیانی اذعان کرد با توجه به شرایط پیش‌آمده‌ در این دو سه سال بر اثر گسترش ویروس کرونا و فعالیت بیش از اندازه کودکان، در فضای مجازی، مجتمع آیت الله مدنی اقدام به برگزاری کارگاه هنری کلاژ کرد تا مادران با آموزش و آشنایی با این هنر بتوانند در منزل فرزندان خود را با این هنر سرگرم و به‌گونه‌ای از فضای مجازی دور نگه دارند.

برگزاری کارگاه هنری مادر و کودک در مجتمع فرهنگی هنری شهید آیت‌الله مدنی

 مربی‌مسئول مجتمع فرهنگی هنری شهیدآیت‌الله مدنی از استقبال خوب و گسترده‌ی مادران از این کارگاه خبر داد و گفت: در این کارگاه بیش از ۴۰ مادر به همراه دختران خود با هنرنمایی به ساخت قطعه‌هایی از یک تصویر با کلاژ به صورت پازل پرداختند.

 ‏گفتنی است تصویر روز همدان نیز در اولین کارگاه کار با کلاژ توسط ماردان و دختران کودک و نوجوان در روز اول شهریور ساخته شد.

 ‏برگزاری کارگاه هنری مادر و کودک در مجتمع فرهنگی هنری شهید آیت‌الله مدنی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =