استعدادیابی و مهارت آموزی به کودکان و نوجوانان با اولویت توجه به مناطق کم برخوردار

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز در دیدار با دونفر از اعضای یک شرکت دانش بنیان بر ضرورت استعدادیابی و مهارت آموزی به کودکان و نوجوانان و هم چنین برخورداری تمام جامعه هدف به ویژه ساکنان مناطق کم برخوردار از مهارت‌ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز این مقام مسوول هم چنین بر اهمیت  برنامه‌ریزی طرح‌های خوب و علمی تاکید کرده و ادامه داد اگر طرحی بر مبنای دانش و با پایه‌های عمیق فکری و علمی اجرا شود،بی تردید می‌تواند گره گشا باشد.

فلاح  هم چنین افزود در فعالیت‌های کانون در مناطق کم برخوردار شاهد کشف و بروز استعدادهای بسیاری بوده و هستیم  و باید در تمامی برنامه‌ها به این استعدادها توجه کرده و  شرایطی را فراهم کنیم که بچه‌های این مناطق بتوانند مانند سایر کودکان مسیر رشد را طی کرده و دچار آسیب نشوند.

در ادامه‌ی این نشست ابوذر صالحی به عنوان نماینده شرکت دانش بنیان« توسعه نوآوری و فناوری تیروژ»در سخنانی به معرفی طرح آکادمی آنلاین استعدادیابی و مهارت آموزی«گارنِت» پرداخت و افزود این پروژه شامل سنجش، آموزش و پرورش استعدادها و مهارت‌های ذاتی کودکان و نوجوانان است.

معرفی کامل سرفصل‌های آموزشی و تشریح نحوه همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز ، نحوه تعامل والدین با این طرح و چگونگی انجام مراحل کار از سوی ایشان  و عظیمی دیگر نماینده شرکت، بخش دیگر  این نشست بود.

در ادامه این نشست که روز یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد، کارشناسان کانون نیز نظرات خود را در خصوص این طرح و  نحوه‌ی همکاری با این شرکت بیان کردند.

قرار است در آینده‌ی نزدیک جلسات بیشتری با این موضوع برگزار و با رویکرد توجه ویژه به مناطق محروم اجرای این برنامه پس از بررسی‌های تخصصی توسط کارشناسان، طی کردن مراحل اولیه و تایید نهایی در دستورکار کانون استان قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =