کد خبر: 317911
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
از مربیان و اعضای برگزیده کانون پرورش فکری مرکز سیریک تجلیل کرد

فرماندار سیریک از برگزیدگان کشوری و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیریک تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، محمدرضا پاکروان فرماندار شهرستان سیریک از زحمات و تلاش‌های مربیان و اعضای  برگزیده‌ی کشوری و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیریک تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان سیریک بیان کرد: سرمایه‌گذاری بر روی کودکان و نوجوانان، می تواندآینده شهرستان سیریک را تضمین کند.آموزش و پرورش،کانون پرورش فکری،فرهنگ و ارشاد و.... باید برای بهره‌گیری از توانایی کودکان و نوجوانان، برنامه مدونی داشته باشند.

 وی افزود: طی بازدیدی که ماه گذشته از کلاس‌های کانون صورت گرفت مشاهده کردیم با تلاش مربیان کانون پرورش فکری،بیش از ۲۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان شهرستان در کلاس‌های مختلف کانون شرکت می کنند که با توجه به فضای کوچک ساختمان کانون، این حرکت آنها شایسته تقدیر است، در این کلاس‌ها  مهارت هنری، مهارت حرفه‌ای و مهارت زندگی به کودکان و نوجوانان آموزش داده می‌شود که در آینده بتوانند از هر سه این مهارت‌ها در پیشبرد اهداف زندگیشان استفاده نمایند.

 پاکروان یادآور شد: کانون پرورش فکری شهرستان سیریک یکی از فعال ترین و تاثیرگذارترین دستگاه‌های اجرایی در آموزش شهرستان است که نتیجه آن را می توان در کسب مقام‌های کشوری و استانی مشاهده کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک در پایان سخنان خود ابراز کرد: ساختمان کانون کوچک است و جوابگوی کودکان و نوجوانان مشتاقان شهرستان نیست، به همین خاطر با همکاری یکی از خیرین بزرگوار، به زودی عملیات ساخت یک سالن ۱۰۰ نفری آغاز خواهد شد.

در پایان این نشست، فرماندار شهرستان سیریک از اعضای برگزیده کشوری و استانی و مربیان کانون پرورش فکری شهرستان تقدیر و تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =