کد خبر: 317985
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
بازدید 228
برنامه "طبیعت سبز، روح سبز"

مرکز شماره ۵ کانون پرورش فکری همدان با همکاری سازمان سیمای مناظر و فضای سبز شهرداری برنامه "طبیعت سبز، روح سبز" را اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، ۵۵ نفر از اعضای مرکز شماره ۵ همدان همراه با مادران خود در برنامه آموزشی و عملی "طبیعت سبز، روح سبز" در پارک گل های همدان با نحوه کاشت گل و مراحل نگهداری آن آشنا شدند.برنامه "طبیعت سبز، روح سبز"

کارشناس فضای سبز و مناظر سبز شهرداری همدان با بیان تخصصی و کاربردی، نحوه کاشتن گل و گیاه و آموزش نگهداری و اهمیت فضای سبز و محیط زیست در زندگی بشری را به اعضای شرکت کننده ارائه داد.

چلوئیان مربی مسئول مرکز شماره ۵ همدان، در خصوص این برنامه گفت: برگزاری این برنامه علمی آموزشی نه تنها کودکان و نوجوانان را با کاشت گل آشنا کرد، بلکه کمک کرد کودکان در یک کار گروهی با همکاری یک دیگر به کاشت گل بپردازند و هر یک با همکاری دوست خود گلدان هایی را با نام خود در پارک گل ها اماده و برای بازدید عموم به یادگار گذاشتند.

برنامه "طبیعت سبز، روح سبز"

در پایان برنامه با حضور مهندس خانجانی رییس سازمان سیمای مناظر و فضای سبز شهرداری همدان از سوی این سازمان هدایایی به اعضای شرکت کننده اهدا شد.

شایان ذکر است برنامه علمی آموزشی طبیعت سبز، روح سبز در روز چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ در پارک گل های همدان برگزار شد .

برنامه "طبیعت سبز، روح سبز"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =