عضو کانون چهارمحال وبختیاری در جشنواره خوارزمی برگزیده شد

عضو ادبی مرکز فرهنگی و هنری مرکز بن در جشنواره خوارزمی در بخش مناظره برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، یگانه آذری‌بنی عضو فعال مرکز فرهنگی و هنری بن در هشتمین جشنواره خوارزمی نوجوان که تقریباً بزرگ‌ترین رویداد علمی دانش‌آموزی کشور است خوش درخشید و موفق به کسب رتبه‌ی برگزیده‌ی کشور در بخش مناظره علمی شد.

این جشنواره با هدف کشف و پرورش استعدادهای نهفته دانش‌آموزان در سنین نوجوانی برگزار می‌شود تا نوجوانان ابتکارات و خلاقیت‌های خود را در بستری مناسب به ظهور و بروز برسانند.

جشنواره خوارزمی از سیزدهم تا هفدهم شهریورماه ۱۴۰۱ با شرکت ۵۲۳ دانش‌آموز از سراسر کشور در ۹ محور و رشته شامل زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، فعالیت‌ها و مسابقات آزمایشگاهی، بازارچه‌های کسب‌وکار دانش‌آموزی، ریاضیات، دست‌سازه، پژوهش، برنامه‌نویسی و مناظره علمی در استان اصفهان برگزار شد.

در این رویداد بزرگ علمی، وزیر آموزش و پرورش، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان حضور داشتند و پس از اتمام این دوره از مسابقات، دانش‌آموزان صاحب فکر و ایده‌های برتر با همکاری معاونت علم و فناوری از طریق کانون نخبگان ادامه فعالیت می‌دهند.

یگانه آذری عضو منتخب و شایسته‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در هشتمین جشنواره خوارزمی نوجوان فعالیت خود را در بخش مناظره، از کارگاه‌های تخصصی فن بیان در مرکز بن با مربی‌گری فاطمه آذری‌بنی آغاز کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =