دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری با رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی

مدیر کل کانون استان با هدف گسترش فعالیت‌های کانون در مناطق کم برخوردار استان با مهدی هنری رییس بسیج سازندگی استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی در این دیدار ضمن قدردانی از همراهی های مجموعه بسیج سازنگی استان با کانون پرورش فکری در خدمات رسانی به کودکان ونوجوانان مناطق کم برخوردار استان گفت: در راستای عدالت فرهنگی و اجتماعی و برخورداری کودکان ونوجوانان استان از امکانات کانون، علاوه بر ۱۲ مرکز فرهنگی و هنری ثابت ۱۴ کتابخانه سیار و یک کتاب‌خانه پستی در استان به کودکان ونوجوانان مناطق روستایی و حاشیه شهرهای استان خدمات فرهنگی، هنری و ادبی برگزار می‌کنند.

وی افزودیل بیان اینکه مربیان کانون در قالب پیک امید و یا امداد فرهنگی کانون در مناطق کم برخوردار استان حضور پیدا می‌کنند و برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی از قبیل نمایش عروسکی، قصه گویی، ادای کتاب و ... اجرا می‌کنند خواستار ادامه‌ی همراهی مجموعه بسیج سازندگی استان در این کار جهادی کانون شد. 

در ادامه مهدی هنری رییس بسیج سازندگی استان نیز طی سخنانی، از اجرای برنامه‌های امید بخش کانون در مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر قدردانی کرد و فعالیت‌های کانون را که با هنر و ادبیات آمیخته می‌شود تاثیر گذار در سبک زندگی فردی و اجتماعی امروز و آینده بچه‌ها دانست و در خصوص ادامه‌ی همکاری مجموعه بسیج با کانون قول مساعد داد.

گفتنی است گفتگو در خصوص تکمیل پروژه سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان سربیشه از دیگر موضوعات طرح شده دراین نشست کاری بود.

دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری با رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =