تمام روزها و لحظه‌ها باید قدردان فداکاری‌های ایثارگران باشیم

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ایثارگر کانون استان گفت دفاع مقدس محدودبه یک روز یا هفته خاص نیست و ما در تمام روزها و لحظه ها باید قدردان فداکاری های شهدا و ایثارگران باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز این مقام مسؤول ضمن تاکید بر این مهم افزود اگر امروز ما در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم این موهبت را مرهون تلاش عزیزانی هستیم که این ارزش انسانی را در وجود خود نهادینه ساخته و از جان و مال و فرزندان و خانواده‌ی خود گذشتند و قدردانی کمترین کاری است که ما می‌توانیم برای این عزیزان انجام دهیم.

فرهنگ ایثار باید از کودکی در وجود افراد نهادینه شود

فلاح ادامه داد ایثار و از خودگذشتگی مربوط به جنگ و یا یک زمان خاص نیست بلکه باید از کودکی ما مربیان و دیگر تعلیم دهندگان کودک و نوجوان این مفاهیم را با نمونه‌های غیر مستقیم و ملموس به کودکان و نوجوانان متذکر شده و این فرهنگ را در آن‌ها تشویق کنیم تا در مواقع لزوم  فرزندان ما از این نعمات بهره ببرند و بدانند باید از آنچه که خود دوست دارند برای میهن و هم میهنانشان بگذرند.

سرپرست کانون پرورش فکری البرز با اشاره به بحران کرونا و لزوم همدلی اقشار مختلف جامعه افزود آن چه که در این زمان به ما کمک کرد وحدت و همدلی مردم و ایثار و از خود گذشتگی افرادی چون مدافعان سلامت بود که قبلا توسط مربیانی آموزش دیده بودند.

وی با اشاره به وجود بانوی ایثارگر در جمع همکاران تجلیل شونده افزود عرصه دفاع از کشور یک عرصه مردانه نبوده بلکه زنان زیادی نیز در این دوران  ایثارگری ها و رشادت‌های فراوانی کرده اند.

در این مراسم از رضا اقتداری، اسماعیل نمک شناس، رشید مرتضایی دنبله، علی اکبر رحیم پور دهکاء و میترا فرهادیان ایثارگران پیشکسوت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با اهدای لوح تقدیر و گلدان گل تجلیل شد .

تمام روزها و لحظه‌ها باید قدردان فداکاری‌های ایثارگران باشیم

اجرای شعرخوانی توسط اسرا کلنجینی، عضو نوجوان مرکز شماره ۳ کرج، قرائت متن ادبی از سوی سپیده اخلاقی، مجری برنامه و مربی فرهنگی مرکز شماره ۳ کانون کرج ، صحبت در مورد نقش کودکان و زنان در دفاع مقدس و لزوم توجه به ایثارگری های این عزیزان توسط میترا فرهادیان، مسؤول مرکز شماره ۲ کانون کرج و  برگزاری کارگاه هنری با موضوع تصویرگری و خوشنویسی  اشعار دفاع مقدس در حاشیه‌ی این مراسم از دیگر بخش های این ویژه برنامه بود .

گفتنی است عکاسی این مراسم را سارا نریمانی از اعضای ارشد مرکز شماره ۴ کانون کرج و عضو انجمن عکاسی کانون البرز، بر عهده داشت.

گزارش تصویری

تمام روزها و لحظه‌ها باید قدردان فداکاری‌های ایثارگران باشیم

تمام روزها و لحظه‌ها باید قدردان فداکاری‌های ایثارگران باشیم

تمام روزها و لحظه‌ها باید قدردان فداکاری‌های ایثارگران باشیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =