توسعه همکاری‌های کانون و آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی در زمینه فرهنگ مصرف صحیح آب

مدیرکل کانون و مدیرعامل آب منطقه‌ای استان در آئین رونمائی از دو عنوان کتاب با موضوع "آب" بر توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه فرهنگ مصرف صحیح آب تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این مراسم که جمعی از مربیان و نوجوانان کارگاه‌های ادبی مراکز کانون تبریز حضور داشتند از دو کتاب "گریز از سال صفر" نوشته حسین قربان زاده و "پری قرمزی" نوشته آمنه صفری رونمائی شد. موضوع محوری این دو کتاب آب و اهمیت صرفه جویی در مصرف آن است.

علی بینش مدیرکل کانون استان در این مراسم با قدردانی از حمایت‌های سازمان آب منطقه‌ای استان که این مجموعه را شریک فرهنگی کانون عنوان و در عین حال تصریح کرد اعتقاد قلبی مدیرعامل آب منطقه‌ای و همکاران ایشان به اهمیت و تأثیرگذاری کار فرهنگی سبب شده است تا همکاری و تعاملات بسیار خوب میان کانون و سازمان آب منطقه‌ای در موضوع ترویج و تعمیق فرهنگ مصرف صحیح آب صورت گیرد.

مهندس غفارزاده مدیرعامل آب منطقه‌ای استان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اینکه کانون به عنوان نهاد تخصصی تاثیر بسیار خوبی در موضوع ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب داشته است، اظهارامیدواری کرد کودکان و نوجوانان سفیران خوبی برای فرهنگ مراقبت و محافظت از آب باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =