اولین نشست هم اندیشی دستگاهها و نهادهای مرتبط با هفته ملی کودک

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اولین نشست هم اندیشی دستگاهها و نهادهای مرتبط با هفته ملی کودک با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی را در فرمانداری یزد برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ اولین نشست هم‌اندیشی دستگاهها و نهادهای مرتبط با هفته ملی کودک در سالن همایشهای فرمانداری یزد برگزار شد.
سیده عالیه قوامی مدیر کل کانون استان یزد ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و تقارن این ایام با هفته ملی کودک را فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه‌های نشاط آور و امیدآفرین دانست.
قوامی از سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد به دلیل دغدغه‌مندی وی نسبت به حوزه کودک و نوجوان تشکر کرد و هفته ملی کودک را فرصتی مناسب برای توجه بیشتر مسئولین نسبت به حقوق کودکان و نوجوانان عنوان کرد.
مدیر کل کانون پیشرفت هر کشور را در گرو رشد و تعالی و شکوفایی فکر و اندیشه کودکان آن دانست و کودکان را پیام‌آوران صلح و آشتی و دوستی و مهربانی خطاب کرد که آینده آنها در گرو تصمیمات امروز ما بزرگترهاست.

سید محمدرضا مدرسی نیز حلول ماه ربیع الاول را تبریک گفت و کار در حوزه کودک را مهم و تاثیر گذار و جریان ساز عنوان کرد و خطاب به مسئولان گفت: کار در حوزه کودک فرصت مناسبی است که قدمی برداریم برای باقیات و صالحاتمان.
مدرسی، نبود فضای کافی برای تخلیه انرژی و کنترل آن در کودکان و نوجوانان را موجب بروز آسیب‌های اجتماعی در بزرگسالی دانست.

فرماندار یزد در ادامه افزود: مهمترین سرمایه هر کشور سرمایه انسانی است که اگر نیروی انسانی مدیریت نشود و هویت پیدا نکند یک نسل تهی جایگزین می‌شود.
وی انتخاب الگوی مناسب برای کودکان و نوجوانان را بسیار مهم دانست و مهاجرت افراد غیر بومی و اتباع را موجب تغییر فرهنگی حاکم بر استان بیان کرد.
مدرسی گفت: عمده اعتبارات در ۱۴۰۱ به بخش فرهنگی اختصاص داده شده که بخش ویژه‌ای از این اعتبار پیش‌بینی در حوزه کودک و نوجوان خواهد بود.

اولین نشست هم اندیشی دستگاهها و نهادهای مرتبط با هفته ملی کودک اولین نشست هم اندیشی دستگاهها و نهادهای مرتبط با هفته ملی کودک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =