ویژه برنامه های هفته ملی کودک را اعلام کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه برنامه‌های مراکز استان در روز جهانی کودک و هفته ملی کودک را با شعار " حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، وحید کیانی مدیرکل استان با اعلام این خبر افزود؛ کلیه مراکز استان هم‌زمان با روز جهانی کودک، ۱۶مهرماه ۱۴۰۱با نواختن زنگ کودکانه این روز را با حضور کودکان جشن خواهند گرفت.

او گفت: با توجه به محدودیت‌های دو سال گذشته و حضور کم‌رنگ کودکان در برنامه‌های هفته ملی کودک، امسال سایر مراکز ثابت و سیار استان با تمام ظرفیت‌های موجود، ویژه برنامه‌های متنوعی را در راستای گرامیداشت کودک و خانواده و اهمیت آن برگزار خواهند کرد.

ویژه برنامه های هفته ملی کودک را اعلام کرد

وی در ادامه خاطر نشان کرد؛ ۵۶ ویژه‌برنامه با محوریت حال خوش کودکی_ رنگ خوش زندگی و شادواره کودک، بازی، زندگی در کلیه مراکز استان برگزار خواهد شد و کودکان در سراسر استان می‌توانند از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه با مراجعه به مراکز کانون، از برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی بهره‌مند شوند.

کیانی همچنین برگزاری دورهمی کودکانه، قصه‌گویی مرحله استانی، برپایی نمایشگاه، همایش‌های ادبی و نشست‌های تخصصی حضوری و مجازی را از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =