جلسه هم اندیشی اعضای ستاد گرامیداشت هفته ملی کودک استان ایلام برگزار شد

جلسه هم اندیشی اعضای ستاد گرامیداشت هفته ملی کودک به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام و با حضور اعضای ستاد ، در روز ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام ؛ جلسه هم اندیشی اعضای ستاد گرامیداشت هفته ملی کودک به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در روز ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ برگزارشد.

در این نشست رستگار ضمن خیرمقدم و سپاس از حضور اعضا بر اهمیت برگزاری باشکوه و جذاب این هفته با مشارکت ادارات و نهادهای عضو ستاد تاکید کرد.

وی ادامه داد: هفته ملی کودک سال ۱۴۰۱ با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» برگزار می‌شود و تلاش می کنیم با همکاری سایر اعضا این شعار را محقق و با اجرای برنامه های شاد و مفرح دنیای مخاطبان مان را از شور و انرژی مثبت و امید به آینده لبریز کنیم.

وی با اشاره به روزشمار هفته ملی کودک تصریح کرد:اداره کل کانون استان با برنامه ریزی دقیق و اصولی و بهره گیری از خردجمعی برنامه هایی شاد و مفرح و متناسب با کودکان و نوجوانان و جوامع هدف از ۱۶ تا ۲۲ مهر برنامه هایی فرهنگی، هنری، ادبی، علمی،بازی و سرگرمی، معرفی شخصیت و وقایع، برپایی نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان، اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی استانی نماز،کلید بهشت؛ پخش کلیپ و فیلم، اجرای برنامه های فرهنگی توسط مربیان سیار روستایی در روستاها و مناطق محروم، بازدید دانش آموزان از نمایشگاه ها، دیدار با مسئولین ارشد استان و... در تمام مراکز فرهنگی هنری استان خواهیم داشت.

رستگار ادامه داد: هفته ملی کودک، فرصت مناسبی برای تاکید بر اهمیت جایگاه کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان ایران عزیز اسلامی است.

در ادامه همکاران کانون و سایر اعضا به بیان نظرات و دیدگاه ها و برنامه پیش بینی شده خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =