شور و نشاط کودکان و نوجوانان گلستانی در روز جهانی کودک/ مرغک کانون به پرواز درآمد

مراسم افتتاحیه هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» و با حضور مسوولان استانی در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، آیین افتتاحیه برنامه‌های هفته ملی کودک با برپایی مراسمی با حضور فرهاد سمیعی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، سیدمحسن حسینی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان و جمعی از مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان برگزار شد.

در این روز کودکان و نوجوانان بعد از ورود به مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان در ابتدای با فضای شاد که توسط عروسک‌های کوتی کوتی و مجری برنامه بوجود آمده بود، روبرو شدند.

سپس بعد از افتتاح هفته ملی کودک توسط مسوولان، بچه‌ها به سمت کارگاه‌هایی که از قبل برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده بود هدایت شده و بعد از آن، در کارگاه‌های دیگر نیز حضور می‌یافتند.

در انتها نیز با حضور در سالن همایش‌های کانون و اجرا برنامه‌ی پرشور و نشاط، یک روز شاد را برای خود رقم زدند.

تماشای انیمیشن،مسابقه، شرکت در کارگاه‌های کاردستی، نقاشی، انیمیشن، قصه‌گویی، شعرخوانی، سفال، نمایش خلاق، بازدید از نمایشگاه محیط زیست و در پایان اهدای هدیه به تمامی حاضرین، از جمله برنامه های ارائه شده در این مراسم بود.

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان به مناسبت هفته ملی کودک همه روزه تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۵ با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع پذیرای علاقه‌مندان و مخاطبان کودک است.

برای دیدن گزارش تصویری افتتاحیه هفته ملی کودک در گلستان به « اینجا» مراجعه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =