جشن آغاز امامت حضرت ولی عصر در تماشاخانه سیار کانون

در سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه شریف به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و مرکز فرهنگی گل نرگس مسجد مقدس جمکران، ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان در مسجد مقدس جمکران اجرا شد.


 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، در سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه شریف به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و مرکز فرهنگی گل نرگس مسجد مقدس جمکران، ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان در مسجد مقدس جمکران اجرا شد.
در این ویژه برنامه‌ها، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با استقرار در مسجد مسجد مقدس جمکران به اجرای جشن و برنامه‌های شاد با موضوع شناخت امام زمان و انتظار فرج حضرت برای کودکان و نوجوان حاضر مسجد پرداخت.
در این برنامه که چهارشنبه و پنجشنبه ۱۳ و ۱۴ مهرماه در ۸ سانس پی‌درپی برگزار شد، روحانیون مبلغ با استفاده از برنامه‌های خلاقانه، نمایش عروسکی، اجرای مسابقه و.... به معرفی امام زمان و معارف مهدوی به مخاطب کودک و نوجوان پرداختند. همچنین اجرای سرود و مولودی خوانی توسط نوجوانان مداح از دیگر برنامه‌های تماشاخانه سیار بود. وحدت و همدلی، آموزه‌های اخلاقی و خانوادگی، استکبارستیزی و... از دیگر مفاهیمی بود که در این ویژه برنامه‌ها برای حاضران ارائه شد.
آیت الله رحیمیان تولیت محترم مسجد مقدس جمکران با حضور در این برنامه ضمن قدردانی از کانون پروش فکری کودکان در ارائه برنامه‌خای جذاب معارفیبرای کودکان، بر تداوم اجرای چنین برنامه‌هایی در مسجد مقدس جمکران به ویژه مناسبت‌ها را خواستار شد.

جشن آغاز امامت حضرت ولی عصر در تماشاخانه سیار کانون

جشن آغاز امامت حضرت ولی عصر در تماشاخانه سیار کانون

جشن آغاز امامت حضرت ولی عصر در تماشاخانه سیار کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =