" نقاشی ۱۰۰۰" متری باحضور بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز در همدان برگزار شد

همزمان با آغاز هفته ملی و روز جهانی کودک به همت کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان"نقاشی ۱۰۰۰متری" با حضور بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز با شعار "کودک، صلح، بازی و نشاط" همزمان در ۶ مدرسه همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان؛ در روز شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ با آغاز هفته ملی کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان همدان و کنگره شهدا برنامه ویژه ای با عنوان نقاشی ۱۰۰۰متری همزمان در ۶ مدرسه همدان برگزار کرد.

" نقاشی ۱۰۰۰" باحضور بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز در نواحی یک و دو  همدان برگزار شد " نقاشی ۱۰۰۰" متری باحضور بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز در همدان برگزار شد

در این برنامه بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز مدارس ابتدایی پسرانه شهید دستغیب_ پویندگان دانش  و مدارس ابتدایی دخترانه طالقانی، فاطمه زهرا(س)، ملک محمدی و شهید جلال سنایی با موضوع کودک، صلح، بازی و نشاط" بر روی پارچه نقاشی کشیدند. همچنین در این برنامه فعالیت های متنوع فرهنگی هنری با حضور عروسک های سردیس برگزار شد.

 بعد از  پایان زمان نقاشی در هر مدرسه، مربیان کانون پرورش فکری حاضر در برنامه به داوری آثار پرداختند و به تعدادی از دانش آموزان به رسم یاد بود هدایایی اهدا کردند.

" نقاشی ۱۰۰۰" باحضور بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز در نواحی یک و دو  همدان برگزار شد

شایان ذکر است؛ بهناز ضرابی زاده مدیرکل و معصومه ابراهیمی هژیر معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور در مدارس ذکر شده به پاس همکاری در اجرای این برنامه با اهدا لوح تقدیر از مدیران و معاونان مدارس قدردانی کردند.

" نقاشی ۱۰۰۰" متری باحضور بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز در همدان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =