غرفه مرکز سهرورد در جشنواره برداشت گردو

همزمان با فصل برداشت گردو و هفته ملی کودک در ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۱، اولین جشنواره بزرگ گردو با حضور مسئولان شهری، شهرستانی، استانی و کشوری و خانواده‌ها و مهمانانی از سراسر کشور و... در شهر زیبا و تاریخی سهرورد در دل طبیعت بکر و زادگاه شیخ شهاب الدین سهروردی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ فاطمه غفاری مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری سهرورد با عنایت با هماهنگی داود قهرمانی شهردار و اعضای شورای شهر سهرورد برای شرکت و همکاری  در این جشنواره با برپایی غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک و با شعار "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" در جشنواره بزرگ گردو به صورت ویژه حضور پیدا کرد.

مسئول مرکز سهرورد گفت: با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان از جمله: برگزاری نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری اعضای مرکز، شعر خوانی، سیاه قلم، طراحی، هنرهای دستی، معرفی مجموعه‌ای از کتاب‌های کانون، معرفی ایام و وقایع هفته ملی کودک و.... به استقبال هفته ملی کودک رفت.

با توجه به نقش مرکز کانون پرورش فکری در شناساندن و حفظ و شناسایی آداب و رسوم و هویت فرهنگی و هنری هر خطه از کشور به کودکان و نوجوانان، این غرفه مورد توجه و بازدید  خانواده ها، شهرداری، مسئولین محترم شهرستانی و استانی و...  قرار گرفت و با استقبال گرم آنها رو به رو شد.

در پایان شهردار شهر سهرورد مراتب سپاس و قدردانی صمیمانه خود را از کوشش‌ها و پیگیری‌های دست اندرکاران جشنواره گردو و تلاش و همت مربی مسئول مرکز سهرورد و اعضای هنرمند مرکز ابراز داشته و از خداوند موفقیت و سربلندی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مسئلت نمود.

غرفه مرکز سهرورد در جشنواره برداشت گردو

غرفه مرکز سهرورد در جشنواره برداشت گردو

غرفه مرکز سهرورد در جشنواره برداشت گردو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =