قصه‌گویی و قصه‌نویسی تفکر ادبی را در کودک پرورش خواهد داد و بر شخصیت فرهنگی او بسیار تأثیرگذار است

سید احمد موالی زاده معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان و سرپرست فرمانداری اهواز با تأکید بر تأثیرگذاری قصه بر شخصیت فرهنگی کودکان گفت: قصه‌گویی و قصه‌نویسی تفکر ادبی را در کودک پرورش خواهد داد و بر شخصیت فرهنگی او بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، سید احمد موالی‌زاده معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان و سرپرست فرمانداری اهواز، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۱ در آئین افتتاحیه مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوزستان با ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگی کانون گفت: یکی از دوران طلایی کودکی من زمان عضویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.

عضو قدیم کانون شماره یک اهواز، حضور در گارگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری کانون را یکی از مهم‌ترین دلایل رشد و نمو تفکر ادبی و فرهنگی در خود دانست و بر حضور مداوم کودکان در این محیط فرهنگی تأکید کرد.

او در ادامه گفت: عدم توجه به پرورش و تربیت فرهنگی در جامعه باعث ایجاد چالش‌هایی برای نسل آینده خواهد بود که صدمات جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

موالی زاده تصریح کرد؛ توسعه و گسترش مراکز کانون (به عنوان محیط‌های سالم فرهنگی)، زمینه را برای حضور کودکان و نوجوانان فراهم خواهد کرد و آنان را از دنیای مجازی که بسیاری به آن وابسته هستند، جدا می‌سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =