کسب عنوان "دستگاه برگزیده" جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی(سال۱۴۰۰) موفق به کسب "رتبه برگزیده" در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجواناناستان همدان ؛ بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی با حضور، استاندار مسئولین ، معاونین، مدیران و روسای دستگاه های اجرایی استان در سالن اجتماعات شهدای استانداری برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از دستگاه های برگزیده، لوح سپاس و تندیس جشنواره شهید رجایی توسط علیرضا قاسمی فرزاد به مدیران دستگاه های برگزیده از جمله بهناز ضرابی زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان اهدا شد.

کسب عنوان "دستگاه برگزیده" جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان

در بخشی از تقدیر نامه که به امضا استاندار و رییس جشنواره شهید رجایی رسیده، آمده است: 

در گام دوم انقلاب همراه با حرکت و جهش، مبتنی بر رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) ، اجرای عدالت و پیشرفت در دوران خدمت و جهاد و با هدایت دولت قوی مردمی، خدای بزرگ را شاکریم که به لطف و رحمت بیکرانش به دولتمردان توفیق خدمتگزاری عطا کرد، بدینوسیله از جنابعالی و کلیه همکاران آن مجموعه محترم که از طریق اجرای وظایف و ماموریت های محوله، مجدانه تلاش به عمل آورده و عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی بین دستگاه های اجرایی استان در ارزیابی عملکرد ۱۴۰۰ را کسب نموده اید، سپاسگزاری به عمل می آید. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =