اختتامیه‌ی دومین مهرواره استانی نامه‌نگاری "برسد به دست باران" در کانون خوزستان برگزار شد

بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان اختتامیه‌ی دومین مهرواره استانی نامه‌نگاری "برسد به دست باران" یادمان شهید مدافع حرم و عضو پیشینِ مرکز فرهنگی هنری شماره دو اهواز، شهید محمود مراد اسکندری را در سالن اجتماعات اداره کل کانون خوزستان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، اختتامیه‌ی دومین مهرواره استانی نامه‌نگاری "برسد به دست باران" یادمان شهید مدافع حرم، شهید محمود مراد اسکندی را با حضور حسن نورانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، مریم مراد اسکندری، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری،  محبوبه ایزدی پناه، سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، وحید کیانی مدیر کل کانون استان، معاون فرهنگی و کارشناسان ستادی پیش از ظهر امروز دوشنبه سوم آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

وحید کیانی در بخش آغازین این رویداد ادبی گفت؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در تلاش است هر ساله در قالب رویداد ادبی " برسد به دست باران"، علاوه بر نامه نگاری به شهدا، به معرفی شخصیت یکی از این دلاور مردان راه حق که دوران کودکی و نوجوانی خود را در مراکز کانون پرورش فکری گذرانده است، بپردازد.

وی در ادامه توضیح داد: آنچه برای کانون به عنوان دستگاهی فرهنگی، هنری، ادبی و اجتماعی مهم است توجه به ظرفیت‌های خلاقیت محور و اندیشه پرور در تمام نقاط استان است.

کیانی افزود؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای بهره‌مندی عادلانه کودکان مناطق کم برخوردار از امکانات کانون استان، اقدام به راه‌اندازی پایگاه‌های فرهنگی در حاشیه شهر اهواز نموده است و استانداری استان با حمایت‌های همیشگی خود می تواند حامی و پشتیبان فرهنگی کودکان این مناطق باشد.

 در ادامه برنامه بر اساس هیات داوران دومین مهرواره استانی نامه‌نگاری "برسد به دست باران" متشکل از محدثه الماسی، کارشناس بخش مکاتبه‌ای کانون خوزستان و حامد صافی، شاعر و پژوهشگر خوزستانی، در گروه سنی کودک؛ مبینا مدنی از (منیوحی)، آنیل علی گلی از (اهواز)، امیرحسین آقاعبداللهی از (تهران) به عنوان برگزیده مهرواره و مهسا کربعلی زاده از (گتوند) و محمدصادق صادقی از (بوستان)  شایسته تقدیر گروه سنی کودک معرفی شدند.

همچنین رأی برگزیده هیات داوران در گروه سنی نوجوان به نیایش بذرکار، زهرا چنانی هر دو از اهواز و فاطمه عامری نسب از (شادگان) داده شد و پری سیما نبوی از (گتوند) و مریم اسماعیلی از (مسجدسلیمان) عنوان شایسته تقدیر بخش نوجوان شناخته شدند.

رونمایی از پوستر سومین مهرواره ادبی " برسد به دست باران" مزین به نام شهید علی جمالپور از شهدای دفاع مقدس و تندیس سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی  از دیگر بخش هایی دیگر این برنامه بود که به آن پرداخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =