مربی آفرینش‌های ادبی مراکز کانون اردبیل موفق به کسب رتبه‌ی دوم شد

با اعلام اسامی برگزیدگان دومین مسابقه ادبی «آواز ققنوس» از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مربی آفرینش‌های ادبی مراکز کانون اردبیل موفق به کسب رتبه‌ی دوم این فراخوان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در دومین مسابقه ادبی «آواز ققنوس» که به مناسبت ۱۸ تیر «روز ملی ادبیات کودک و نوجوان» و نکوداشت مهدی آذریزدی نویسنده‌ نام آشنای کودکان و نوجوانان طراحی و برگزار شد،  سمیه حسین‌زاده مربی آفرینش‌های ادبی مراکز فرهنگی و هنری شماره ۲ و ۵ کانون اردبیل رتبه دوم را کسب کرد.

بر اساس این خبر، این عنوان با اثری به نام «کار هر خر نیست» که به موضوع بازآفرینی داستانی از مثنوی معنوی اختصاص داشت، از میان ۷۷ اثر ارسالی به دبیرخانه این رویداد ادبی به دست آمده است.

گفتنی است، فراخوان مسابقه ادبی «آواز ققنوس»  با موضوع بازآفرینی داستان‌ها و منظومه‌های کهن ادبی، تیرماه ۱۴۰۱ منتشر شد و در نهایت با پایان مهلت ارسال آثار در ۳۰ شهریورماه، ۱ اثر رتبه اول، ۱ اثر رتبه دوم، ۲ اثر مشترکاً مقام سوم و ۲ اثر به عنوان شایسته تقدیر توسط داوران این فراخوان متشکل از مریم کوچکی، هما اجتهادی و شراره هاشم‌دباغیان معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =