ویژه‌برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان باشکوه‌تر ازهمیشه برگزارمی‌شود

سرپرست کانون پرورش فکری استان گیلان از برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه‌برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان سال ۱۴۰۱ این مجموعه فرهنگی خبرداد و تقویت روحیه استقلال‌طلبی و استکبارستیزی کودکان و نوجوانان را در دستورکار عنوان‌کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، سیدجلیل میرعظیمی با اعلام این خبر گفت: نمایش همدلی در پاس‌داشت دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و تبیین ضرورت‌های‌ استکبارستیزی و استقلال‌طلبی برای نسل کودک، نوجوان، از اهداف کارکنان ستادی و مربیان مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری آیین‌های روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی» به‌شمارمی‌رود.

سرپرست کانون گیلان با بیان این‌که ارتباط میان ‌نسلی و آشناسازی هرچه بیش‌تر آینده‌سازان با رخدادهای یوم‌الله ۱۳ آبان( روز دانش‌آموز، تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی)، بازخوانی رویدادها و تشریح دلایل دشمنی‌ها با مردم و انقلاب اسلامی، از اهداف این مجموعه فرهنگی با بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه و هدف‌مند است، تصریح‌کرد: تعامل با دستگاه‌های اجرایی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها در برگزاری ویژه‌برنامه‌ها نیز مدنظر ‌قراردارد.

این مسئول فرهنگی به عناوین برخی از مهم‌ترین فعالیت‌های کانون گیلان اشاره‌داشت و فراهم‌سازی بسترهای مناسب جهت حضور کارکنان و اعضا در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان را از جمله این برنامه‌ها اعلام‌کرد.

برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، چهره‌آرایی کودکان و نوجوانان با پرچم مقدس جمهوری اسلامی، نقش‌آفرینی مربیان کتاب‌خانه‌های پستی، سیار شهری و روستایی و خدمات‌رسانی به مخاطبان در قالب امداد فرهنگی، ازدیگر برنامه‌های کانون استان گیلان است که در صحبت‌های میرعظیمی مورد توجه قرارگرفت.

وی هم‌چنین از برپایی کارگاه ادبی و ارایه دل‌نوشته با نقطه آغاز«من عهدمی‌بندم که....» خبرداد و اظهارداشت: برگزاری مسابقه عکاسی و ثبت تصاویر حضور مردم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، از فعالیت‌های کانون استان گیلان در روز مبارزه با استکبارجهانی به‌شمارمی‌رود.

سید جلیل‌میرعظیمی دیدار با خانواده گرانقدر شهدای والامقام دانش‌آموز در قالب «طرح‌سپاس» و برپایی کارگاه آموزش لاله‌های کاغذی مزین به نام شهیدان یوم الله ۱۳ آبان را از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده اعلام‌کرد و افزود: اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی حضوری و برخط در ۳۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان و حضور کارکنان و اعضای این نهاد در میعادگاه‌های نماز جمعه نیز در دستورکارقراردارد.

او بخش پایانی صحبت‌های خود را به خاطرنشان‌کردن رسالت دستگاه‌های فرهنگی و متولیان عرصه فرهنگ در همراه‌سازی افزون‌تر نسل کودک و نوجوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی اختصاص‌داد و از تمامی افراد جامعه برای حضوری باشکوه در راهپیمایی مردمی «روز ملی مبارزه با استکبارجهانی» دعوت‌کرد.

                                                                              


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =