تبریز میزبان مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد

مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی طی روزهای ۱ الی ۳ آذر با حضور قصه‌گویان برگزیده و منتخب ۵ استان کشور در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش مدیر کل کانون با اعلام این مطلب تصریح کرد: ۵۰ قصه‌گوی برتر و منتخب استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و آذربایجان شرقی در این مرحله از جشنواره رقابت خواهند داشت.

وی در عین حال تاکید کرد: برگزیدگان این مرحله به بخش نهایی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی که ۳۰ آذرماه همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد معرفی می‌شوند. 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره فرصت بسیار خوبی برای علاقه‌مندان قصه‌گویی به ویژه خانواده‌هاست تصریح کرد: اولیایی تربیتی و خانواده‌ها به همراه فرزندان کودک و نوجوان مخاطبان اصلی این جشنواره هستند.

وی توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یکی از ابزارهای تاثیرگذار فرهنگی را از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره بین المللی قصه‌گویی دانست.

بینش شهرهای مشهد، تهران، اصفهان و اهواز را از دیگر میزبانان مراحل منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =