ادامه‌ی فعالیت‌های ویژه‌ی روز نوجوان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون سیستان و بلوچستان

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در ادامه‌ی فعالیت‌های خود به مناسبت روز نوجوان برای اعضا و دانش‌آموزان، در حال اجرای برنامه هستند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، فعالیت‌های ویژه‌ی روز نوجوان در مراکز فرهنگی‌هنری در حال برگزاری است.
در همین راستا همکاران در دو مرکز بَزمان و شماره سه زاهدان با برگزاری دو ویژه‌برنامه در مدارس استان، روز نوجوان را گرامی داشتند.
در نخستین ویژه‌برنامه، مربیان بزمان با حضور در مدرسه‌ی شهید موحدی این شهرستان، ابتدا شخصیت شهید حسین فهمیده را به مخاطبان معرفی کردند و در ادامه با فعالیت معرفی وقایع و ایام، در خصوص علت نامگذاری روز نوجوان، صحبت کردند.
شعرخوانی، بخش دیگر این برنامه بود که در این قسمت، حاضران شعرهایی برای دوستان خود خواندند و این روز را به یکدیگر تبریک گفتند.
همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی‌هنری شماره سه زاهدان هم میزبان دانش‌آموزان مدرسه سیدالشهدا بودند و با برگزاری کارگاه نقد کتاب به استقبال روز نوجوان رفتند.
در این نشست، زهرا پردل، کارشناس آفرینش‌های ادبی استان و وحیده جعفری، مربی ادبی ابتدا چگونگی شکل‌گیری موضوع یک داستان در ذهن را  برای دختران نوجوان شرح داد و پس از آن با ارایه‌ی مثال‌هایی، این موضوع را با توضیح بیشتری همراه کرد.
در ادامه، کتاب بچه‌های ایستگاه، جمع‌خوانی شد و حاضران در مورد آن به بحث و گفت‌وگو پرداختند.
در پایان نیز یک موضوع مشخص شد و هر کدام از حاضران بخشی از روایت بخشی از داستان را به عنوان یک تمرین دسته‌جمعی برعهده گرفتند.

ادامه‌ی فعالیت‌های ویژه‌ی روز نوجوان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =