کد خبر: 319825
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
حضور کانون پرورش فکری در مراسم روز ۱۳ آبان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روز ۱۳ آبان، با استقرار در میدان فلسطین، به میزبانی از بچه‌های شرکت کننده در راه‌پیمایی پرداخت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به مناسبت فرارسیدن روز ۱۳ آبان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بهره‌گیری از تماشاخانه سیار خود و برپایی کارگاه‌های نقاشی و خطاطی در میدان فلسطین ضمن برگزاری مسابقه‌های متعدد برای بچه‌ها تلاش کرد تا لحظات به یادماندنی را در کنار بچه‌های حاضر در راهپیمایی این روز پرشکوه خلق کند.

کانون استان تهران نیز با استقرار چند میز تحریر و مدادرنگی‌ها و قلم‌های خطاطی تلاش کرد، به کمک کودکان و نوجوانان راوی این روز به یادماندنی باشد.

حضور کانون پرورش فکری در مراسم روز ۱۳ آبان

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن بازدید از غرفه کانون؛ شرط محقق شدن جهاد تبیین را، با توجه به گروه هدف این سازمان، بهره‌گیری از هنر و ادبیات دانست.

حامد علامتی افزود: مخاطبان ما کودکان و نوجوانان هستند بنابراین؛ هر آموزشی به آنان باید از مسیر هنر و با زبان هنری و ادبی توام باشد. مضاف بر اینکه لازم است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی به شکل هنرمندانه در معرض دید و قضاوت این نسل قرار گیرد.

حضور کانون پرورش فکری در مراسم روز ۱۳ آبان

وی تصریح کرد: من فکر می‌کنم با توجه به وظیفه کانون، لازم است برای محقق شدن جهاد تبیین که مقام معظم رهبری هم به آن تاکید داشته و دارند، علاوه بر نقل هنرمندانه تاریخ معاصر ایران، نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی که در پس همه تحریم‌ها و کینه‌توزی‌ها مسیر خود را با قدرت طی کرده و می‌کند؛ از مهمترین وظایف ماست.

حضور کانون پرورش فکری در مراسم روز ۱۳ آبان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =