برپایی فعالیت های فرهنگی هنری طی مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرکرد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون از برگزاری ایستگاه های فرهنگی هنری در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان خبر داد.

برپایی فعالیت های فرهنگی هنری طی مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرکرد
مدیر کل کانون در این باره گفت: گرامی داشت این واقعه ی تاریخی، ایجاد نشاط و پویایی در بین کودکان و نوجوانان شرکت کننده در راهپیمایی، آشنایی و تبیین هرچه بیشتر این قشر با این روز، آشنایی خانواده ها با فعالیت های فرهنگی هنری کانون و همراهی فرهنگی با شرکت کنندگان در راهپیمایی از جمله اهداف برگزاری ایستگاه نقاشی در این روز به شمار می آمد.
وی در این باره افزود: حضور کتابخانه های سیار کانون در مسیر های مختلف راهپیمایی از جمله چهار راه بازار، چهار راه فردوسی، میدان دانش و ایستگاه هنری، ادبی با همکاری مربیان مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد در مصلی امام خمینی با اجرای فعالیت های قصه گویی، نقاشی، خوشنویسی، و دلنوشته ادبی با عنوان عهد می بندم که... بر روی بنر و نمایش این متون جهت عموم از دیگر فعالیت های کانون در این روز بود.

برپایی فعالیت های فرهنگی هنری طی مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرکرد
آسمند با بیان اینکه آگاهی بخشی به قشر کودک و نوجوان و تشریح اهداف انقلاب اسلامی برای این قشر در سایه ی آموزشهای غیر مستقیم فرهنگی، هنری و ادبی کانون میتواند تاثیر بیشتری در شناخت آموزه های ملی و دانش افزایی آنان در مورد استکبار و استکبار ستیزی داشته باشد عنوان کرد: تنوع فعالیت های کانون در راهپیمایی امسال یکی از شاخصهای برنامه ریزی شده کانون برای جذب و استقبال خوب مخاطبان این ایستگاه ها به شمار می آمد.
وی افزود: در حاشیه این مراسم به برگزیدگان ایستگاه نقاشی ۱۳ آبان که نقاشی های برتری به تصویر کشیدند کتاب های کودک ونوجوان هدیه شد.

جهت دیدن تصاویر بیشتر کلیک نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =