کد خبر: 319908
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
بازدید 268
بازدید جمعی از مسؤولان استان از نمایشگاه «کودکان البرز»

مشاور استاندار در امور بانوان و معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از نمایشگاه نقاشی کودکان البرز، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون البرز این نمایشگاه که  از ۱۴ مهر ماه سال جاری ، هم زمان با هفته‌ی ملی کودک در استان  البرز، برگزار شده، تا کنون ادامه داشته و  به نمایش آثار کودکان مناطق کم برخوردار استان در حوزه‌ی نقاشی اختصاص دارد.

در این ایام جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در این نمایشگاه  که با مشارکت واحد سیار، واحد هنری و خانه‌ی هنرمندان کرج  در محل این خانه، برگزار شده، حضور یافته و ضمن تجلیل از خدمات شایسته‌ی کانون در خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار از تلاش‌های همکاران این نهاد قدردانی کرده و خواستار تداوم این فعالیت‌ها شدند.

در همین راستا «معصومه آقایی»، مشاور استاندار البرز در امور بانوان، با همراهی مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز  از نمایشگاه بازدید کرد.

بازدید جمعی از مسؤولان استان از نمایشگاه «کودکان البرز»

این مقام پس از شنیدن سخنان سرپرست کانون البرز در خصوص معرفی و نحوه‌ی فعالیت نمایشگاه، از زحمات ایشان و همکارانش تشکر و قدردانی کرده و توجه کانون به مناطق کم برخوردار را ارزشمند دانست.

معاون  هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز  نیز در بازدید از نمایشگاه، این مجموعه را تصویری از کار خلاقانه و زیبا دانست.

سرهنگ احسان خورشیدی،  همچنین از همکاران کانون خواست تا با تمام قوا تلاش فزاینده داشته باشند تا  از این جلوه‌های زیبا به عظمت واقعی دست پیدا کنند.

این مقام مسؤول در ادامه  برای علم و عمل همکاران کانون آرزوی برکت کرده و ابراز امیدواری کرد که همواره شاهد افتخار آفرینی و سعادت روزافزون شما و فرزندان تمدن ساز انقلاب شکوهمند اسلامی باشیم.

گفتنی است رییس بسیج خواهران و جمعی از همکاران سپاه امام حسن مجتبی(ع) و رییس خانه هنرمندان کرج به همراه جمعی از همکاران کانون استان،  وی را در این بازدید همراهی کردند.

بازدید جمعی از مسؤولان استان از نمایشگاه «کودکان البرز»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =