کد خبر: 319909
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
طرح «یار مهربان» در کتابخانه‌های مدارس کم‌برخوردار اجرا می‌شود

در جلسه مشترک کارشناسان کانون پرورش فکری و معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش موضوع اجرای طرح «یار مهربان» در کتابخانه‌های مدارس کم‌برخوردار مطرح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جلسه مشترک کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کارشناسان معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برای هم‌اندیشی و بررسی کتاب‌های مناسب پایه‌های اول تا ششم ابتدایی برگزار شد.

در این نشست که با حضور کارشناسان معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، معاونت فرهنگی و انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد ۱۲۰ جلد کتاب‌ مناسب برای دوره ابتدایی از ناشران مختلف مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت.

بر این اساس قرار است این کتاب‌ها در طرح «یار مهربان» و با هدف توسعه و تجهیز کتابخانه‌های کلاسی مدارسِ مناطق کم‌برخوردار مورد استفاده قرار بگیرد و از سوی معلمان در مدارس هفته‌ای دوبار خوانده شود.

طرح یار مهربان، از سوی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برای اولین بار در مدارس و مناطق کم‌برخوردار شهرهای مختلف، انجام می‌شود تا مهارت خواندن، اندیشیدن، تفکر کردن و درک مطلب را به دانش‌آموزان آموزش دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =